Renault pune accentul pe versatilitate şi dovedeşte mai multă grijă pentru familiile tinere aflate în căutarea automobilului potrivit, nici foarte mic, nici foarte mare, capabil să transporte la nevoie, măcar jumătate din zestrea familiei. Producătorul auto s-a gândit să îşi lărgească portofoliul de modele break, de data aceasta în segmentul B. Noutatea o reprezintă Clio Grand Tour, vehicul ce urmează să facă zile fripte camarazilor Skoda Fabia 2 Combi şi Peugeot 207 SW. Versiunea de familie Clio se alătură celorlalte două existente în prezent, hatchback şi sedan şi este disponibilă pe câteva pieţe europene din luna decembrie. Grand Tour păstrează linia conceptului cu acelaşi nume şi se recomandă ca unul dintre cele mai echilibrate produse de pe piaţa break-urilor mici, atât din punct de vedere estetic cât şi practic. Faţă de modelul compact, break-ul este mai lung cu 20 de centimetri, dispune de un spaţiu total de depozitare pentru bagaje de 439 de litri şi respectă aceleaşi caracteristici de confort şi manevrabilitate ca şi modelul Clio hatch. Renault oferă în total şapte motorizări, patru benzină (75, 80, 100, 110 CP) şi trei diesel cu filtru de particule (70 CP, 85 CP şi 105 CP). Modelul francez va fi asamblat la uzina din Bursa (Turcia) împreună cu Megane 2, Clio Symbol şi Clio 3. În România Clio Grand Tour va sosi cel mai probabil în februarie la un preţ de bază de aproximativ 13.600 de euro.
(14 ian 2008, 10:46:54
Ceea ce-mi place cu adevarat este faptul ca cei de la Renault au inceput sa puna materiale de calitate in noile lor modele.
Noul Clio e mult mai bine finisat decat fostl Clio. Vechiul Clio e plin de plastice de proasta calitate si prost finisat!