Audi vrea sceptrul şi cupa în sectorul unde activează TT. Au extins gama actuală cu încă două noi modele pentru a măcelări influenţa exercitată de Nissan 350Z şi Porsche Cayman. Prospăturile sunt două versiuni, coupe şi roadster „rele de tot”, concentrate în special pe dinamica performanţei. Fabricantul aduce în prim plan modelele sportive denumite TTS, echipate cu tot ce are mai bun Audi la ora actuală. Aşezate pe jante de 18 inch, noile vedete cu inele în frunte sunt construite pe o caroserie modernă şi un şasiu ce nu face loc compromisului.
Interiorul este plin cu inserturi de natură sportivă, pedalier din metal finsat, detalii din aluminiu, instrumentar de bord pe fond de culoare gri. La acestea se adaugă volanul multifuncţional şi tapiseria din piele care desăvârşesc habitaclul. Tot farmecul maşinii se ascunde sub capotă, unde stă la datorie propulsorul de 2.0 litri TFSI, cu o putere maximă de 272 cai putere şi un cuplu de 350 Nm. TTS promite un demaraj până la 100 Km/h în 5.2 secunde şi o viteză de top ceva mai mare de 270Km/h, dar, cum aşa cum ne-a obişnuit în ultima vreme, Audi va limita electronic performanţa la 250 de kilometri pe oră.
Consumul declarat de producător este 7.9 litri la 100 de kilometri parcurşi în cazul versiunii coupe ce utilizează o transmisie automată, în timp ce roadsterul necesită un pic mai mult combustibil adică 8 litri la sută.
Modelul decapotabil foloseşte un plafon escamotabil acţionat cu ajutorul unui sistem electro-hidraulic. Raportul greutate-putere este de 5.1 Kg/CP, iar masa maşinii nu depăşeşte 1.400 de kilograme.
Audi lansează TTS Coupe şi TTS Roadster în vara acestui an, la preţuri ce vor porni de la 45.000 de euro respectiv 48.000 de euro.