Opel, prin rezultatele sale bune, a devenit favoritul şi febleţea mai marilor conducători ai imperiului General Motors. Compania germană beneficiază de sprijin necondiţionat din partea americanilor, mai ales că Opel a contribuit decisiv la producţia unor modele fabricate peste ocean, de exemplu Saturn Aura sau Vue. A sosit clipa ca GM să întoarcă serviciul în mod colegial, furnizând celor de la Opel platforma şi o serie de componente de la Saturn Sky şi Pontiac Solstice pentru construirea cabrioletului GT.
A trecut aproape un an de când decapotabila de două locuri şi-a făcut apariţia în clasa roadster, unde se luptă cu Honda S2000 şi Mazda MX-5. În martie a primit titlul „Cabrioletul Anului 2007”, premiu ce a dat un impuls important strategiei de marketing dar şi un semnal de atenţionare potenţialilor cumpărători. Comercializat în Europa la un preţ de peste 31.000 de euro, GT este privit ca „o balanţă mai bună între preţ, plăcerea condusului şi performanţă”, dacă este să-l cităm pe Alain Visser, director executiv Vânzări şi Marketing.
Statura atletică, aerul sportiv al interiorului şi motorul turbo sunt garanţia unui model de performanţă impecabil. Propulsorul longitudinal amplasat frontal furnizează 264 de cai putere, demaraj în 5.7 secunde până la 100 km/h şi viteză maximă de 230 km/h. Pentru acoperiş s-a optat în favoarea tradiţionalului plafon retractabil din material textil, prin acesta Opel subliniind şarmul roadsterului clasic.