Hyundai şi-a pus în gând să facă puţină curăţenie în cartierul general al familiei de autoturisme. Este o reacţie firească după ce s-a constatat că idealurile mărcii coreene ar putea fi puse în pericol de îmbătrânirea mai multor modele de la care se aşteptau multe. Vântul schimbării aduce numai puţin de cinci noutăţi ce vor fi introduse gradual în Europa. Startul cursei de înnoire va fi dat în februarie când va fi lansată noua generaţie a monovolumului H-1, un business-van disponibil atât in versiune cargo cât şi pentru pasageri.
În martie la Geneva, vom asista la o premieră absolută, debutul primei genereţii i40, un model destinat pentru a rivaliza cu Skoda Octavia. Lista noilor sosiţi continuă cu i10, succesorul citadinei Atos, ce va debuta în vară.
Toamna va aduce în prim plan noul i20, înlocuitorul actualului Getz, model de clasă B ce va fi prezentat în octombrie la Salonul Auto de la Paris.
Spre sfârşitul acestui an va debuta iX55, un SUV de mari dimensiuni animat de o unitatea diesel V6 de 3.0L şi 240 cai putere.