Citroën nu şi-a ascuns niciodată dorinţa de a defila braţ la braţ cu luxul. Francezii consideră că au potenţialul şi carisma necesară pentru a furniza europenilor o berlină premium. În urmă cu câţiva ani se vorbea despre reactivarea mărcii Panhard, ce urma să reprezinte grupul auto PSA (din care fac parte Peugeot şi Citroën) pe sectorul de lux, dar ideea a fost momentan abandonată. Este logic, decât să relansezi un vechi nume mai bine construieşti un singur model, salvând astfel costuri, timp şi energie.
Ideea ce se învârte în jurul automobilului de lux este adusă în actualitate de Christian Streiff, preşedintele PSA, ce a reiterat disponibilitatea francezilor de a ataca eşalonul superior cu două sedanuri de lux, Peugeot 708 şi Citroën C7, abia în anul 2013. Avantajul clar al acestor modele, corespondente germanilor Audi A8 sau BMW Seria 7, va fi raportul preţ-dotări, mai mult decât convenabil. Estetica noului C7 va fi realizată într-un stil mai puţin controversat şi avangardist, Citroën urmând a folosi un limbaj de design modern dar care nu se va abate de la principiile stilistice ale mărcii.
Sedanul de lux C7 ar putea fi vândut la preţuri între 70.000 şi 75.000 de euro.