Touran, trece pe GPL. Modelul alimentat cu gaz petrolier lichefiat este disponibil doar pentru piaţa germană. Monovolumul de clasă medie de la VW, se intitulează Eco Fuel şi este dotat cu un propulsor clasic cu 4 cilindri de 2l şi 109 CP. Cuplul maxim este de 160 Nm la 3500 rpm. Viteza de vârf este de 180 kmh, în timp ce demarajul până la 100kmh se realizează în 13,5 secunde. Versiunea Touran alimentată cu GPL emite o cantitate de noxe de 4 ori mai mică decât un propulsor pe benzină.
Kia mizează pe motoarele economice. Recent fabricantul sud coreean, a lansat şi pe piaţa românească noul propulsorul diesel ce echipează modelul Picanto. Unitatea pe motorină dispune de tehnologia de injecţie rampă comună, ajunsă la cea de a doua generaţie, care optimizează raportul dintre consumul de carburant şi cuplul motor ridicat la viteze mici. Kia susţine că noul propulsor diesel are nevoie de 16 secunde pentru a ajunge la 100 kmh iar în ceea ce priveşte autonomia de drum cu un plin de carburant Picanto poate parcurge 800 km până la următoarea alimentare, consumul declarat de fabricantul asiatic fiind de 4,2 l.Porsche Cayenne este livrat cu un nou propulsor. Agregatul de 521 CP va fi disponibil doar pe versiunea Turbo S, şi va costa cu aproape 1.000 de euro mai mult decât restul gamei de motorizare. Unitatea de propulsie este un V8 supraalimentat twin-turbo care este comandat printr-o cutie de viteze automată în 6 trepte. Cuplul maxim de torsiune ce măsoară aproape 700 Nm se obţine între la 3200 rpm.
Fiat face ultimele pregătiri pentru noul Panda Sport. Modelul a suferit unele ajustări care să încadreze automobilul în gama vehiculelor cu aplomb. Partea de propulsie este cea care va plăcea cu siguranţă cel mai mult amatorilor de mini-automobile sport. Sub capotă va lucra un motor de 1,4 litri cu 16 valve de 100 CP. Cuplul motor de 130 Nm se va obţine la 4100 rpm în timp ce la viteza maximă de 185 Kmh se ajunge după aproape 20 de secunde. Fiat Panda Sport are un consum mediu declarat de 6,5l la 100 km.