Porsche este obsedat de putere. Fără să fii un specialist în domeniu remarci cu uşurinţă că fiecare nou model pe care neamţul din Zuffenhausen îl scoate pe piaţă este mai energic decât ultimul. Aşa s-a întâmplat şi cu GTS, gigantul din Munţii Pădurea Neagră care cântăreşte peste 2.2 tone.
Porsche a implantat sub capotă 405 cai putere suficienţi pentru ca GTS să se comporte autoritar pe orice şosea din lume. Tracţiunea integrală permanentă conferă o continuitate a ţinutei de drum şi se simte cum acţionează prompt pe viraje sau porţiuni cu aderenţă precară. GTS este un model sport ce respiră prin toţii porii. Nu este nimic surprinzător că demarajul până la 100 de kilometri pe oră se execută scurt şi la obiect, mai exact în 6.1 secunde. GTS se bazează pe actualul model Cayenne S şi dispune de un motor V8 aspirat natural de 4.8 litri pe injecţie directă ce garantează viteza de top de 251 de kilometri pe oră. Propulsorul are un consum mediu de 13,9 l/100km.
Cayenne GTS va dispune de inovatorul sistem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) pentru controlul activ al barelor anti-ruliu.
Porsche Cayenne GTS va intra în vânzare din februarie 2008 la un preţ de peste 76.000 de euro. Pentru că o consideră ediţie specială, germanii vor limita numărul de modele la 5.000 de bucăţi.