Fiat a revenit la prima sa iubire din acest început de secol 21. Convinşi de impactul pe care l-a avut precedenta generaţie, italienii nu au avut nevoie de un motiv mai bun pentru a-l readuce în atenţie pe Bravo.
Noul model inspiră încredere, emană prestanţă şi combină frumuseţea cu prestaţiile excelente.
Ca orice latin, Bravo este un tip temperamental în comportament dar cu o privire foarte caldă. Interiorul este primitor, spaţios şi organizat atent, neobişnuit de bine organizat pentru un supermini cu rădăcini peninsulare. Ne-a plăcut în mod deosebit felul în care este tratat fiecare pasager, în special şoferul. Scaunele sunt confortabile, cu o bună susţinere laterală dar se putea şi mai bine de atât. Surprinde calitatea materialelor, foarte plăcute la atingere. De asemenea am observat că plasticul din habitaclu nu te înăbuşă cu mirosul său (una din marile probleme la maşinile noi). Transmisia acţionează precis fiecare treaptă în timp ce acul vitezometrului trece cu nepăsare peste fiecare cifră de pe bord.
Există patru variante de echipare Active, Dynamic, Emotion şi Sport ce nu dezamăgesc în privinţa dotărilor standard. Gama de motorizări este formată din 5 unităţi grupate astfel: două benzină 1.4 litri de 90 -120-150 CP şi diesel Multijet 1.9 litri de 120 -150 CP.
Fiat Bravo se încadrează perfect în segmentul C, însă dimensiunile sale îl plasează peste o seamă de concurenţi notorii. Modelul italian măsoară 4.34 m lungime, 1.79 m lăţime, 1.49 m înălţime şi oferă mai mult spaţiu decât Citroën C4, Toyota Auris sau Volkswagen Golf. Preţul se situează şi el la cote rezonabile dar privind la ceea ce oferă maşina în raport cu concurenţa, preţul este un avantaj. Bravo costă între 11.745 -16.450 euro, preţ CIP.