Mazda are toate motivele să readucă în prim plan faimosul RX-7. Intenţia japonezilor este de a se impune pe piaţa modelelor sport echipate cu motoare rotative.
Sportivul RX-7 retras din activitate în 1996 se va întoarce, dar de data aceasta va fi altfel, spune Mazda. Coupe-ul va fi o alternativă mai bună şi dinamică decât RX-8, ca urmare dotărilor de care va dispune noua maşină. Motorul rotativ cu un singur piston va avea o cilindree de 800 de centimetri cubi, sensibil mai mare decât la RX-8, echivalentul unui motor clasic de 3200 centimetri cubi. Propulsorul de tip Renesis va produce peste 250 de cai putere trimişi punţii spate. Estetica va marca o cotitură în tehnica de design şi aerodinamică, viitorul RX-7 fiind moştenitorul direct al noilor filosofii de design experimentate de Mazda.
Deşi nu este încă foarte clar când va intra în scenă coupe-ul, Mazda îşi propune ca în doi-trei ani să reaprindă pasiunea pentru sportivele uşoare animate cu agregate rotative.