Opel nu este îngrijorată de manevrele principalilor săi adversari Toyota şi Volkswagen ce pregătesc terenul pentru două modele de volum din clasa microcar, IQ respectiv Up!. Germanii din Russelheim păreau ceva mai preocupaţi în 2004, anul lansării conceptului Trixx la Geneva. De atunci lucrurile au evoluat cu totul altfel decât se aştepta Opel. Achiziţionarea Daewoo de către General Motors, a condus la blocarea proiectului Trixx ţinut în şah de Chevrolet Matiz. Preşedintele General Motors Europe, Carl-Peter Forster, explică motivul principal al lipsei de interes faţă de mediatizatul concept Opel: „astfel de vehicule urbane specializate au o piaţă destul de limitată. Cred că ne este suficientă prezenţa lui Matiz” adaugă Forster. Oficialul mai declară că „pentru noi ar fi o propunere destul de costisitoare începerea dezvoltării unei noi platforme şi motor pentru o maşină ceva mai mică decât Matiz”. Deşi canibalizarea micului gigant vândut acum sub sigla Chevrolet este prea puţin probabilă, Opel nu este decisă să facă pasul decisiv şi din alte raţiuni ce nu pot fi făcute publice de General Motors. În schimb preşedintele Carl-Peter Forster face o trimitere la echipa adversă şi comentează ironic „dacă priveşti la Toyota IQ, îl vezi pe Trixx". Cu siguranţă Opel nu renunţă la prototipul mini, îl ţine pentru zile negre, sau poate pentru vremuri propice când se va convinge că se merită să investeşti bani pe maşini de buzunar.