Hyundai progresează în ritmul în care Toyota şi Honda evoluau în anii 90. Astăzi după 40 de ani de activitate brandul sud-correan este una din cele mai dinamice mărci la nivel global, poziţionată pe locul 6 în topul mondial al constructorilor de automobile. Asiaticii nu se mulţumesc doar cu atât conştienţi de faptul că viitorul le aparţine. Cu mult curaj şi o mulţime de bani investiţi cu cap, Hyundai îşi face intrarea în cel mai dificil sector auto, segmentul de lux. Oficial de ieri, Hyundai are primul model de lux denumit Genesis, o declinare a conceptului cu acelaşi nume prezentat anul trecut. Momentan gama este formată dintr-un sedan, iar pe viitor vor fi introduse treptat un coupe sportiv (dezvăluit recent ca prototip) şi o versiune break. Genesis va fi livrat sub acest nume ca marcă independentă cu siglă aparte, mai întâi în Coreea de Sud şi China, urmând ca din 2009 să fie comercializată în Statele Unite şi Canada ca limuzină a mărcii Hyundai. Noul model se înscrie în clasa sportivelor aşadar va concura nume de top precum Acura, Audi, BMW, Cadillac, Infiniti, Jaguar, Lexus, şi Mercedes. Platforma se bazează pe structura unui vehicul cu tracţiune spate animat de trei propulsoare pe benzină. Vor fi oferite unităţile de 3.3 litri, Lambda V6 - 3.8 litri şi Tau V8 - 4.6 litri de 375 cai putere. Cuplul motor este transmis prin intermediul unei cutii automate în 6 trepte. Hyundai nu a comunicat preţul luxosului Genesis şi dacă acesta va fi sau nu adus şi în Europa.