Volvo recunoaşte tacit că lucrurile se mişcă mai greu decât şi-ar fi dorit. Criza care sufocă Ford, concernul ce patronează compania suedeză, afectează implicit şi dezvoltarea unor proiecte ce au nevoie de investiţii serioase. Dacă în urmă cu o lună, oficiali din cadrul producătorului se arătau rezervaţi în privinţa lansării de noi modele, sfârşitul anului 2007 pare să limpezească apele la Volvo. Vicepreşedintele departamentului de cercetare şi dezvoltare, Magnus Jonsson
afirma în noiembrie că „este posibil să producem o versiune în cinci uşi pentru compactul C30, cu toate că va fi mai puţin atrăgatoare ca design". Vestea bună este că mezinul gamei de automobile Volvo va avea o versiune proaspătă, iar confirmarea o avem din partea unui alt oficial care a declarat recent că gama C30 va creşte cu încă un vehicul. Spre surprinderea tuturor nu va fi un model cu o caroserie hatchback în cinci uşi ci o variantă wagon creionată în stil sportback. Este încă neclar cum se va numi viitorul C30 Break, dar se vehiculează că denumirile cele mai agreate de producător sunt C50 şi V30. Volvo anunţă că versiunea break C30, va fi construită pe acceaşi platformă cu actualul Mazda3. Suedezii intenţionează să atace sectorul ocupat de Audi A3 Sportback. Volvo
şi-a propus asamblarea a 65.000 de unităţi din care 15.000 vor fi destinate pieţii nord-americane C30 Wagon va fi comercializat la un preţ de aproximativ 19.000 de euro.