Renault visează să domine autoritar în sectorul îşi automobilelor low-cost. Constructorul a alocat un capital de 372 de milioane de euro pentru a-şi consolida poziţia actuală de lider dar şi în perpectiva menţinerii acestuia în următorii trei ani. Grupul auto francez se bazează pe aportul a două maşini înrudite: Sandero în Brazilia şi Argentina şi Logan pe restul pieţelor lumii.
Renault a lansat în weekendul trecut versiunea Logan destinată Americi de Sud livrată mai întâi în Brazilia, iar din februarie disponibilă şi în Argentina. Bazat pe aceeaşi platformă cu Logan, noul Sandero este adaptat standardelor de design Renault şi cerinţelor acestor pieţe preponderent consumatoare de maşini pe benzină. Maşina low-cost va fi propulsată de motoare cu o cilindree de 1000, 1600 centimetri cubi dar şi de unităţi ecologice tipul flex-fuel de 1.0 şi 1.6 litri.
Din 2008 Dacia va produce un model asemănător, o varintă bi-corp, însă
va utiliza propriile canoane stilistice. Aşadar anul viitor soseşte a cincea versiune de caroserie, modelul compact aşteptat să debuteze în tomană cu ocazia Salonului de la Paris. Renault anunţă că Sandero va fi comercializat din 2009 sub acelaşi nume şi în Africa de Sud.