Jaguar a demarat producţia noului XF, înlocuitorul celebrului S-Type model scos definitiv din fabricaţie în urmă cu câteva luni. Primul exemplar XF a ieşit ieri pe porţile uzinei din Castle Bromwich, una din cele două facilităţi de asamblare deţinutre în Anglia. Modelul cu numărul 01 este o versiune sedan echipată cu propulsorul supraalimentat 4.2L V8 SV8 care generează 420 de cai putere. Suprinzător este faptul că acest prim automobil din gama XF nu va circula niciodată pe drumurile publice, deoarece va poposi în colecţia muzeului Jaguar Daimler Heritage Trust collection, locul unde se păstrează toată arhiva de aur a mărcii Jaguar. Producătorul premium oferă pe vehiculul său de clasă medie alte trei motorizări, benzină 3.0L de 240 CP, 4.2L de 300 CP şi un diesel V6 de 2.7 litri şi 207 cai putere. Compania britanică aflată încă sub tutela Ford va exporta generaţie XF pe 66 de pieţe ale lumii. Începând din luna martie 2008 maşina va sosi la concesionari la preţuri puţin mai piperate comparativ cu vechiul S-Type. Cele mai multe comenzi pentru sedanul Jaguar au venit din Statele Unite şi Marea Britanie. Jaguar a confirmat între timp şi lansarea peste cel mult trei ani a versiunii break, ce va fi livrată prepronderent spre Europa.