Chrysler consideră că are maşini la fel de bune ca Audi sau BMW, pentru că de Mercedes nu poate fi vorba (maşina de faţă foloseşte componente şi tehnologie Mercedes). Tocmai de aceea nu s-a obosit prea tare să schimbe vestimentaţia noului 300C. „E bine aşa cum arată, pentru că perpetuează linii clasice în stil pur american” spun creatorii luxosului sedan. Proaspătul 300C este modelul 2008 ce vine cu câteva retuşuri foarte discrete, greu observabile ochilor neavizaţi. Dacă este să judecăm la rece Chrysler a folosit impropiu adjectivul „nou” asta pentru că diferenţele faţă de anteriorul automobil le putem numără pe degetele unei singure mâini. Se remarcă restilizarea subtilă a spoilerului frontal, apariţia în partea spate a celui de al treilea rând de stopuri, implementarea unui set de bandouri lângă calandru şi a tehnologiei LED. Interiorul se evidenţiază prin creşterea calităţii materialelor şi introducerea unor elemente mărunte menite să exprime în primul rând utilul. Din punct de vedere tehnic, proaspătul 300C este mai sărac în noutăţi. Sub capotă vor fi aceleaşi motoare, diesel V6 de 3.0L şi 218 CP (de origine Mercedes), benzină V8 de 5.7 litri şi 340 CP. Din program au ieşit propulsoarele pe benzină de 2.7 litri şi 3.5 litri, mai puţin apreciate pe piaţa europeană. În schimb este păstrat ominipotentul V8 de 6.1 litri şi 431 cai putere, unitate disponibilă pe versiunea sport-tuning botezată SRT8. Acesta este echipată în premieră cu sisteme de control al vitezei şi distanţei în trafic.
Sedanul Chrysler ce măsoară 4.999 mm îl obligă pe noul 300C să activeze pe raza top-modelelor Audi A8 şi Volkswagen Phaeton. Berlina de lux americană este mai scumpă decât modelul 2005 şi costă în funcţie de dotări între 39.400 şi 53.600 de euro. De anul viitor vor fi comercializate şi versiunile break la preţuri cuprinse între 42.300 şi 64.600 de euro.