Mazda este foarte apreciată în China şi tocmai de aceea caută să ofere un meniu mai bogat clienţilor din această ţară. Parte a companiei Ford, producătorul japonez a ales să aducă la motorshow-ul de la Guangzhou tot un sedan şi tot în premieră mondială. Spre diferenţă de Verve Sedan (viitorul Fiesta) cu care împarte platforma tehnică, noul Mazda2 Sedan nu va fi un model global ci un produs destinat special pieţei chineze, măsură ce afectează din plin regiunea europeană cunoscută ca cel mai mare consumator de berline din lume.
Din punct de vedere stilistic, Mazda2 Sedan aduce două mici schimbări la partea frontală: spoilerul prezintă două guri de ventilaţie poziţionate în zona proiectoarelor de ceaţă iar calandrul înglobează o baghetă cromată. Noua versiune va fi asamblată ca şi cea compactă Mazda 2 la uzina Nanjing, una din cele trei unităţi productive deţinute de Ford şi Mazda ce asigură marfa pentru piaţa locală chineză.
Mazda speră să atragă un număr considerabil de clienţi odată cu introducerea sedanului în luna ianuarie a anului viitor.