Honda continuă să creadă că viitorul aparţine maşinilor electrice. Nimic mai adevărat, dar problemele care se opun unor asemenea proiecte ambiţioase sunt legate de costurile pe domeniile cercetare şi dezvoltare. Japonezii însă au scos-o la capăt. Dacă în urmă cu zece ani Honda lansa conceptul FCX, maşina propulsată pe bază de pile de combustibil, zilele acestea compania niponă a luat prin surprindere publicul aflat la Salonul Auto de la Los Angeles prezentând un al treilea şi ultim concept denumit FCX Clarity, versiunea apropiată modelului ce va intra în producţia de serie. Primii beneficiari ai maşinii ecologice vor fi americanii, mai exact o mână de clienţi din Carolina de Sud, care din vara anului viitor vor intra în posesia automobilului japonez plătind o rată de 600 de dolari pe lună timp de trei ani. FCX Clarity beneficiază de un sistem denumit V Flow, un nou tip de celulă de combustibil care foloseşte principiile gravitaţiei.
Un amănunt important, FCX Clarity, sedan propulsat pe hidrogen, va putea fi pornit cu uşurinţă chiar şi în zilele geroase de iarnă cu temperaturi de până la -30 de grade Celsius.