Schimbările sunt bine venite dacă ele aduc avantaje şi noi posibilităţi. Cu siguranţă aceste atribute le îndeplineşte şi noul Opel Astra Facelift, un model restilizat de ceva timp pentru a stârni interesul celor care au uitat că modelul german este una din cele mai interesante şi convenabile oferte la capitolul preţ-calitate. Remodelarea lui Astra vine la peste 2 ani şi jumătate de la debutul actualei generaţii, celei de a treia, (martie 2004) care a înregistrat până în prezent un volum de vânzări la nivel continental cifrat la peste 1,4 milioane de exemplare. Dacă exteriorul a suferit modificări mai puţin radicale, totul rezumându-se la o discretă cosmetizare a părţii frontale şi a elementelor din partea spate a maşinii, noutăţile cele mai interesante se disting interior şi sub capotă. Gama de propulsoare este foarte diversă şi include motoare cu puteri cuprinse între 90 şi 240 CP. La unităţile deja existente se adaugă patru noi agregate, două pe benzină de 1.6L de 115 CP şi 180 CP plus două turbodiesel de 1.7L cu 110 şi 125 CP, ce folosesc sistemul de injecţie directă common-rail. Opel declară că agregatele pe benzină sunt cu 13% mai eficiente ca şi consum deşi puterea motorului a crescut cu 10 cai. În ceea ce priveşte noile unităţi turbodiesel, acestea sunt dotate în premieră cu filtru de particule fără întreţinere, şi cutii manuale în 6 trepte. Opel s-a îndreptat atenţia şi asupra detaliilor rafinându-le discret, aproape insesizabil. Linia în V a capotei se continuă spre grila radiatorului. Elementul decorativ preia conicitatea capotei în formă de V şi o continuă la barele grilei radiatorului, acum cromate. Opel Astra Facelift a fost cel mai bine comercializat model al anului 2006 în Europa, performanţă ce poate fi repetată şi anul acesta modelul supermini fiind clasat în primele 3 vehicule ca volum de vânzări.