BMW lucrează intensiv la dezvoltarea viitoarei Seria 7, limuzina amiral ce a împlinit anul acesta 30 de ani de existenţă. Noua generaţie va debuta în primele luni ale anului 2009 cu un bagaj tehnologic şi mecanic de invidiat. BMW încearcă să îşi depăşească rivalii din segmentul limuzinelor de clasă mare Audi A8 şi Mercedes S-Klasse oferind o cutie automată în 8 rapoarte, sedanul de lux
German fiind al doilea din lume după Lexus LS 600 care va beneficia de o astfel de transmisie. BMW intenţionează să aducă în premieră pe Seria 7 şi dispozitivul
X-Drive sistemul de tracţiune integrală permanentă folosit în prezent de cunoscutele modele Seria 3, 5, X3 şi X5. Partea estetică este realizată de Chris Bangle autorul ultimelor bombe pe piaţa maşinilor premium X6 Concept, Seria 1 Cabrio şi Coupe. Designul va fi mai puţin controversat şi modelat pe o linie sportivă fără însă ca eleganţa specifică unei limuzine de top să fie degradată din funcţie. Blocurile optice faţă spate nu vor mai avea nimic în comun cu trecutul aceste fiind desente pentru a exprima noile tendinţe BMW. Interiorul va fi sectorul une se vor produce cele mai multe modificări. Spaţiul pentru pasageri va creşte la fel ca şi gradul de securitate şi confort. Habitaclul nu va fi lipsit de sisteme multimedia şi tehnologii de comunicaţie de ultimă oră. Este de aşteptat apariţia unei planşe de bord noi cu o consolă centrală foarte accesorizată. Motoarele unul din capitolele forte ale BMW vor constitui o gamă destul de diversă ce va începe cu unitatea de 3.0 litri şi 272 CP şi se va încheia cu puternicul V12 de 6000 cmc. Belina de lux Seria 7 va mai include şi un propulsor nou V8 de 414 CP .