După extraordinarul reviriment, grupul Fiat încearcă să îşi maximizeze profiturile, mai ales pe pieţele emergente. Italienii iau în considerare lansarea în 2008 a unui nou model al cărui prenume va fi Weekend. Va fi, de fapt, versiunea break a vehiculului de succes Linea şi urmează a completa gama existentă, formată dintr-un sedan. Linea Weekend (break) va fi destinată iniţial pieţelor din America de Sud, unde marca italiană este deja foarte bine reprezentantă, anume Brazilia şi Argentina. Fiat analizează şi posibilitatea introducerii la scară globală a versiunii break şi pe pieţe mai dinamice sau atractive. Linea ar putea înregistra un succes enorm mai ales în America de Sud, datorită preţului competitiv, care s-ar situa la nivelul unor modele din clase inferioare. Automobilul de familie va rivaliza pe pieţele americane cu Toyota Fielder şi Renault Megane. Chiar dacă nu există foarte multe indicii, se afirmă că diferenţele dintre sedan şi Weekend nu vor fi majore, ci se vor lega în special de utilitate şi design. Preţul de bază pentru Fiat Linea Weekend se va încadra între 15-16.000 de euro.
"