ALFA TALUZ SRL, cu sediul în Municipiul Bistrița, Strada Calea Clujului, Nr. 54A, CAM1, Județ Bistrița-Năsăud, a derulat, începând cu data de 01.09.2022, proiectul „ACHIZIȚIE DE UTILAJE LA ALFA TALUZ SRL”, cod SMIS 133516, cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 7914/31.08.2022.
Proiectul este finanțat prin Regio - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1 - „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri” – 2.1.A. Microîntreprinderi.
Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației.
Organismul Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est.
Valoarea totală a proiectului este de 1.444.848,82 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950.340,00 lei, din care 807.789,00 lei din FEDR și 142.551,00 lei din bugetul național.
Obiectivul general al proiectului - Obiectivul general al societății raportat la prezentul proiect este acela de a iniția și dezvolta activitatea nouă de lucrări de pregătire a terenului pe piața din jud. Suceava. Pentru aceasta, societatea își propune să implementeze strategii de dezvoltare și extindere a activității, de creștere a competitivității care să contribuie la creșterea cotei de piață și a gradului de profitabilitate a societății, creșterea calității și extinderea gamei de servicii oferite, îmbunătățirea raportului cost/preț și reducerea termenelor de finalizare a proiectelor către clienții săi.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Lansarea activității noi de lucrări de pregătirea terenului (conform CAEN 4312);
2. Creșterea numărului de angajați prin angajarea a 5 persoane cu normă întreagă, din care cel puțin o persoană din categorii defavorizate, și păstrarea locurilor de muncă existente. Locurile vacante vor putea fi ocupate și de persoane cu dizabilități, atât timp cât cerințele solicitate pentru pregătirea profesională sunt conforme cu fișa postului.
3. Obținerea unui raport cost/preț foarte bun, ce va permite oferirea unor tarife competitive.
Rezultatele proiectului sunt:
1. Creșterea competitivității societății prin achiziția următoarelor utilaje: Excavator tip 1 (1 buc), Excavator tip 2 (1 buc), Troler mobil pentru iluminare cu panou fotovoltaic (1 buc), Tocător crengi și resturi vegetale (1 buc).
2. Creșterea numărului de angajați prin angajarea a 5 persoane cu normă întreagă, din care cel puțin o persoană din categorii defavorizate, și păstrarea locurilor de muncă existente.
3. Obținerea unei finanțări nerambursabile pentru proiect care a permis achiziția de utilaje noi, cu performanțe ridicate și consumuri de combustibil redus.
Impactul proiectului la nivelul localității și regiunii este dat de crearea celor 5 noi locuri de muncă.
Informații suplimentare se pot obține la:
ALFA TALUZ SRL
Nume persoană contact: COSTAN CĂTĂLINA, Funcție: Administrator, Tel. 0752086621, e-mail: alfataluz@gmail.com
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.