ALFA TALUZ SRL, cu sediul în Municipiul Bistriţa, Strada Calea Clujului, Nr. 54A, CAM1, Judet Bistriţa-Năsăud, derulează, începând cu data de 01.09.2022 și având ca termen de finalizare data de 30.09.2023, proiectul „ACHIZIȚIE DE UTILAJE LA ALFA TALUZ SRL”, cod SMIS 133516, cofinanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare nr. 7914/31.08.2022.
Proiectul este finanțat prin Regio - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1 – „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.
Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației
Organismul Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Nord-Est
Valoarea totală a proiectului este de 1.444.848,82 lei, din care asistența financiară nerambursabilă este de 950.340,00 lei, din care 807.789,00 lei din FEDR si 142.551,00 lei din bugetul național.
Obiectivul general al proiectului - Obiectivul general al societății raportat la prezentul proiect este acela de a iniția și dezvolta activitatea nouă de lucrări de pregătire a terenului pe piața din jud. Suceava. Pentru aceasta, societatea își propune să implementeze strategii de dezvoltare și extindere a activității, de creștere a competitivității care să contribuie la creșterea cotei de piață și a gradului de profitabilitate a societății, creșterea calității și extinderea gamei de servicii oferite, îmbunătățirea raportului cost/preț și reducerea termenelor de finalizare a proiectelor către clienții săi.
Obiectivele specifice ce se doresc a fi atinse prin intermediul acestui proiect sunt:
1. Lansarea activității noi de lucrări de pregătirea terenului (conform CAEN 4312);
2. Creșterea numărului de angajați prin angajarea a 5 persoane cu normă întreagă, din care cel puțin o persoană din categorii defavorizate, și păstrarea locurilor de muncă existente. Locurile vacante vor putea fi ocupate și de persoane cu dizabilități, atât timp cât cerințele solicitate pentru pregătirea profesională sunt conforme cu fișa postului.
3. Obținerea unui raport cost/preț foarte bun, ce va permite oferirea unor tarife competitive.
Detalii suplimentare se pot obține de la: Nume persoană contact: COSTAN CĂTĂLINA Funcție: Administrator
Tel. 0752086621, e-mail: alfataluz@gmail.com
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.