S.C. TIPO-LIDANA S.R.L., cu adresa în municipiul Suceava, Calea Unirii nr. 35, Judeţul Suceava, cod poștal 720165, România, a semnat Contractul de finanțare nr. 3124 în data de 14.09.2018 pentru proiectul„EXTINDEREA CAPACITĂŢII S.C. TIPO-LIDANA S.R.L.”, COD SMIS 114914, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 2 - Îmbunătăţirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2. Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor.
Valoarea totală a proiectului este de 5.925.834,83 lei, din carevaloare eligibilă nerambursabilă din FEDR de 2.615.880,97 lei şi valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național de461.626,05 lei.
Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Regional 2014 - 2020 este Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, iar Organismul Intermediar responsabil cu implementarea acestui program în Regiunea de Dezvoltare Nord - Est este Agenția pentru Dezvoltare Regionala Nord - Est.
Obiectivul general
Obiectivul general al proiectului este extinderea capacităţii de prestare servicii de tipărire existente a S.C. TIPO-LIDANA S.R.L. şi creşterea calităţii serviciilor de tipărire prestate.
Obiectivele specifice ale proiectului
1. Extinderea capacităţii la S.C. TIPO-LIDANA S.R.L., prin achiziția a 2 utilaje noi şi performante ce sunt utilizate în creşterea volumului de servicii de tipărire prestate şi a calităţii serviciilor de tipărire prestate şi s-a creat un nou loc de muncă la finalul implementării proiectului, în scopul constituirii unei echipe profesionale eficiente. Noul loc de muncă este ocupat de o persoană dintr-o categorie din mediul defavorizat.
2. Adaptarea sistemului de management la cerințele moderne în domeniul serviciilor de tipărire, prin achiziția de active necorporale, care constau într-un pachet software pentru managementul activităţii de tipărire, recertificarea sistemului de management al calităţii şi al sistemului de management de mediu, precum şi certificarea serviciului de tipărire şi participarea firmei la târguri de profil la nivel internaţional.
3. Achiziţionarea unor servicii care au asigurat implementarea proiectului în condiţii de performanţă. Astfel au fost achiziționate servicii de audit, consultanţă şi publicitate. Serviciile au fost absolut necesare pentru implementarea corectă a proiectului.
Perioada de implementare a proiectului a fost de 57 luni, respectiv între data 02.03.2017 și data 30.11.2021, aceasta cuprinzând și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
S.C. TIPO-LIDANA S.R.L. anunță finalizarea activităților proiectului„EXTINDEREA CAPACITĂŢII S.C.TIPO-LIDANA S.R.L.”, COD SMIS 114914, derulat începând cu data de 14.09.2018 în municipiul Suceava, Calea Unirii nr. 35, judeţul Suceava, cod poștal 720165, România, în baza Contractul de finanțare 3124 din 14.09.2018.
Printre rezultatele proiectului se numără:
1. Creşterea volumului serviciilor de tipărire prestate de SC TIPO-LIDANA SRL, în urma extinderii capacităţii existente, prin achiziția a 2 utilaje noi şi performante. Prin achiziția a 2 utilaje noi, creşte calitatea serviciilor de tipărire prestate şi a fost creat un nou loc de muncă.
2. Modernizarea şi dezvoltarea sectorului de management din cadrul firmei, prin achiziţionarea unui pachet software pentru managementul activităţii de tipărire, recertificarea sistemului de management al calităţii şi al sistemului de management de mediu precum şi certificarea serviciului de tipărire şi participarea firmei la târguri de profil la nivel internaţional.
Activitățile de modernizare a sistemului de management fac parte din activitățile specifice priorității de investiție, iar realizarea lor a reprezentat o oportunitate pentru firmă.
3. Eficienţă şi eficacitate în implementarea proiectului, datorită contractelor de servicii achiziționate prin proiect: a fost contractat un serviciu de consultanţă în elaborarea cererii de finanțare.
După semnarea contractului de finanțare s-au achiziţionat: servicii de consultanţă pentru managementul proiectului, servicii de audit, servicii de publicitate (un contract cu presa locală şi un contract de furnizare materiale de publicitate - panou temporar şi placă permanentă).
În acest fel, obiectivul specific 3 şi obiectivul general al proiectului au fost atinse fără probleme de natură financiară şi tehnică, cu respectarea reglementărilor programului de finanțare.
Date de contact beneficiar
S.C. TIPO-LIDANA S.R.L., telefon : 0722331510, E-mail : Tipo.lidana2017@gmail.com ,
Administrator : DAN AGHEORGHICESEI
Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.