Cei care au o idee bună de afaceri și care aleg să o pună în aplicare cum altfel decât cu ajutorul online-ului trebuie să știe că lucrurile nu sunt chiar atât de simple pe cât par. Chiar dacă produsele sau serviciile oferite clienților sunt cu mult peste cele ale concurenței, chiar dacă totul este realizat „ca la carte”, eșecul poate interveni oricând.
Totul pleacă de la modul în care este creat website-ul destinat business-ului în cauză. Ofertele sunt foarte diversificate atunci când ceea ce se caută se referă la creare site web, însă există câteva repere pe care cei interesați ar trebui să le cunoască înainte de a lua decizii care ar putea să anuleze ulterior eforturile de promovare.
Oricine înțelege în zilele noastre că a fi prezent în mediul online nu mai reprezintă singura și suficienta condiție pentru a prospera. Sunt necesare eforturi constante și susținute de promovare, de aducere a unui plus de vizibilitate site-ului, de obținerea unor poziționări cât mai bune în rezultatele oferite de motoarele de căutare. Totuși, reușita acestor eforturi depinde într-o foarte mare măsură și de modul în care este conceput website-ul în cauză.
Mai multe lămuriri ne-au oferit specialiștii de la E-Advertising. Această agenție de marketing digital oferă de peste 7 ani servicii de creare site web, optimizare SEO și multe altele, sprijinind în acest fel business-uri care activează în mediul online. Iată care sunt și unele dintre cele mai frecvent întâlnite provocări cu care s-au confruntat de-a lungul timpului acești specialiști.
Eforturi de promovare anulate de website-uri concepute greșit din start
O situație cu care s-au confruntat adesea cei de la E-Advertising este reprezentată de solicitarea provenită din partea unui client de a promova un website conceput din start eronat. Există o serie de greșeli care, odată făcute la realizarea unui website, nu ajută nicidecum - ba chiar încetinesc - apariția rezultatelor pozitive așteptate în urma eforturilor de promovare.
Situații frecvente în acest sens ar putea fi:
- website-uri non-responsive - care nu se adaptează pentru a afișa într-un mod optim conținutul site-ului de pe orice dispozitiv de pe care acesta este accesat;
- timp de încărcare ridicat - utilizatorii care vor fi întâmpinați de website-uri la care timpul de încărcare lasă de dorit le abandonează de regulă, câutând alternative mai avantajoase din acest punct de vedere;
- ușurința navigării și experiența utilizatorilor - în acest caz contează de obicei cât de ușor pot fi găsite informațiile în cadrul website-ului, cât de bine sunt acestea structurate, cât de intuitivă este navigarea, toate aceste elemente contribuind la o experiență plăcută a utilizatorilor în timpul interacțiunilor realizate pe site; dacă lucrurile nu sunt optimizate din acest punct de vedere, apar din nou neajunsuri atunci când se depun demersuri pentru promovarea website-ului în cauză;
- lipsa optimizării conținutului website-ului - probabil una dintre cele mai frecvente solicitări este păstrarea site-ului neschimbat și încercarea promovării acestuia ca atare. Pentru ca eforturile să nu fie în zadar, apare însă și necesitatea de a optimiza site-ul pentru a fi adaptat exigențelor motoarelor de căutare.
Atunci când au loc asemenea situații, majoritatea deținătorilor de website-uri au anumite așteptări cu privire la rezultatele campaniilor de promovare, însă acestea apar într-un ritm mult prea lent sau chiar deloc.
Pentru a îmbunătăți vizibilitatea unui website, pentru a-l optimiza și a-l aduce cât mai sus în ierarhia căutărilor, este necesar un mix de cunoștințe, strategii și implementări pe care doar profesioniștii de la o agentie digital marketing le dețin și le pot pune în aplicare. Numai în acest fel, printr-un site bine realizat și optimizat și o campanie de promovare axată pe obiective bine stabilite, vor fi obținute și rezultatele mult așteptate.
Cei interesați de mai multe detalii cu privire la legătura dintre un site bine conceput și rezultatele campaniilor de promovare pot să apeleze cu încredere la experții E-Advertising, care ne-au oferit și informațiile prezentate anterior.