Porsche este la ora actuală producătorul care vinde cele mai multe mașini sport la nivel mondial. Nu este însă de ajuns pentru o campanie care conduce în topul profitabilității și care, evident, țintește mult mai sus: dublarea vânzărilor. Extinderea gamei de modele este primul pas spre atingerea obiectivului.
Un vector de creștere va fi noul Cajun, ce va sosi la sfârșitul anului 2013. Viitorul SUV nu va fi singura noutate majoră în gama fabricantului german.
Matthias Müller, șeful Porsche care anunță o adevărată ofensivă pe piața mașinilor sport. În următorii cinci ani sunt plănuite în total două noi generații de modele, o versiune restilizată și trei vehicule complet noi. În 2014 va sosi și Cayenne Facelift.
Gama Porsche urmează să facă loc unui model complet nou în 2017, un roadster de dimensiunile unui Mazda MX-5. Bazat parțial pe platforma conceptului Volkswagen BlueSport, cabrioletul va dispune de tracțiune spate și motoare cu patru cilindri. O posibilă denumire pentru micul vehicul decapotabil ar putea fi 550 Spyder.
Porsche mai plănuiește lansarea celei de a doua generații Panamera între anii 2015-2016. Pe lângă luxosul sedan cu linii de coupe, germanii vor dezvolta o versiune cabrio, un coupe (posibil în două uși). Surse din interior susțin că este luată în calcul și o variantă Tourer, destinată familiștilor.
În aceeași perioadă este plănuită producția unei supersportive cu motor hibrid și tehnologie plug-in, ce ar putea fi numită 960.
Anul 2016 va aduce un sedan de clasă medie care se va bate cu Mercedes E-Klasse și care poartă deocamdată numele de cod Pajun (abreviere de la Panamera Junior). Dezvoltarea berlinei de clasă medie va fi realizată, ca și în cazul viitorului Cajun, cu ajutorul colegilor de la Audi.