Caravana Alcohelp, care a ajuns în 24 de localităţi urbane şi rurale, a lansat mesajul Heineken privind consumul responsabil şi reducerea abuzului de alcool, campania făcând parte dintr-un program de responsabilitate socială.
Pentru a susţine comunităţile locale unde îşi desfăşoară activitatea, Heineken România a lansat în 2011 programul de responsabilitate socială "Heineken pentru Comunităţi", informează compania de bere, printr-un comunicat de presă, în care sunt prezentate rezultatele raportului de sustenabilitate pe anul trecut.
Sursa citată arată că programul, organizat sub forma unui concurs de proiecte, la care se pot înscrie ONG-uri şi instituţii publice locale, are scopul de a oferi sprijin financiar unor proiecte cu impact în domeniile educaţiei, protecţiei mediului înconjurător, sănătăţii, culturii şi turismului.
Compania olandeză a finanţat implementarea în România a celor patru proiecte câştigătoare din Constanţa şi Miercurea-Ciuc cu 252.000 de lei. Programul "Heineken pentru Comunităţi" a continuat şi în 2012, în toate cele patru oraşe unde Heineken România are fabrici: Constanţa, Miercurea-Ciuc, Craiova şi Târgu-Mureş.
Agenda de Sustenabilitate "Brewing a Better Future" include o strategie complexă, menită să încurajeze consumul responsabil şi să reducă abuzul de alcool, prin intermediul unor programe de comunicare pentru conştientizarea şi educarea publicului cu privire la consumul responsabil, auto-reglementare şi parteneriate dedicate pe termen lung. În acest sens, toate sticlele si dozele în care sunt comercializate mărcile Heineken România poartă mesajul de consum resposabil. De asemenea, Heineken România este membru fondator al Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) şi al Asociaţiei Berarii României, astfel că respectă o serie de coduri și reglementări pentru promovarea consumului responsabil de alcool.