Hotelierii şi proprietarii de cluburi din Mamaia, împreună cu asociaţiile turistice de pe litoral, vor lansa de anul viitor pachete speciale de weekend destinate iubitorilor de distracţii în cluburi, acestea urmând să fie promovate atât în ţară, cât şi pe plan extern.
"Asociaţia Litoral lucrează, alături de ANAT şi patronatul Mamaia, la un program special - Clubbing în Mamaia - care să fie lansat anul viitor. Profilul staţiunii se îndreaptă tot mai mult spre divertisment", a declarat agenţiei MEDIAFAX Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) şi al Asociaţiei Litoral-Delta Dunării.
Ea a explicat că vor fi lansate pachete de week-end, la tarife speciale, care vor include două nopţi de cazare, mic dejun şi vouchere de intrare la mai multe cluburi.
În program vor intra peste 15 hoteluri de patru şi cinci stele din Mamaia şi o serie de cluburi, care vor fi evaluate şi va trebui să se supună mai multor reguli agreate de patronate. Astfel, cluburile vor fi obligate să fie deschise întregul sezon.
Programul va fi promovat atât în ţară, cât şi pe pieţele internaţionale, pentru care organizatorii speră să obţină finanţare şi de la MDRT, alături de resursele proprii.
"Italia ar fi o ţară unde am vrea să promovăm programul, dar ne interesează şi ţările arabe. Mamaia va fi promovată ca destinaţie de distracţie şi în Germania, Anglia şi Franţa. Vom gândi un fel de produs de city break, cu avioane care să aterizeze pe aeroportul Kogălniceanu", a mai spus Martin.
Dan Măluşel, coproprietar al clubului The Office din Mamaia, spune că preţurile în cluburile din staţiune sunt mult mai mici decât în cele din Spania, Grecia sau Franţa.
"Cu cluburile avem cele mai mari şanse să atragem străinii pe litoral. Majoritatea hotelurilor nu sunt la nivelul celor din străinătate, deci nu îi putem impresiona cu ele. La Mamaia, într-un club, cheltuiala medie de persoană este de 25 de euro", a spus Măluşel, care a afirmat că în Mamaia sunt 14 cluburi.