Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 27 iun 2012 - Anul XVII, nr. 147 (5052)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Campanie de prevenire a consumului de substanţe noi cu proprietăţi psihoactive

 

Agenţia Naţională Antidrog (ANA) a lansat ieri, de Ziua internaţională de luptă împotriva consumului ilicit de droguri, o campanie naţională de prevenire a consumului de droguri, cu accent pe substanţele noi cu proprietăţi psihoactive, adresată tinerilor cu vârste cuprinse între 15 şi 24 de ani.

Începând din 1987, în fiecare an, la 26 iunie, în toate ţările membre ale Organizaţiei Naţiunilor Unite se marchează Ziua internaţională de luptă împotriva traficului şi consumului ilicit de droguri.

Pentru marcarea acestei zile, Agenţia Naţională Antidrog a lansat Campania naţională de prevenire a consumului de droguri, cu accent pe substanţele noi cu proprietăţi psihoactive - "Prea rebel să fii condus!", dar şi un spot video.

Obiectivul campaniei îl reprezintă conştientizarea asupra riscurilor consumului de droguri şi de substanţe noi cu proprietăţi psihoactive. Totodată, campania vizează susţinerea strategiilor complementare de petrecere a timpului liber, prin implementarea, timp de nouă luni, a unei campanii naţionale media şi de promovare a serviciilor oferite de sistemul naţional integrat de prevenire şi asistenţă a consumatorilor de droguri.

În cadrul acestui proiect, ANA şi-a propus şi informarea şi sensibilizarea populaţiei vulnerabile în legătură cu serviciile comunitare de asistenţă integrată (medicală, psihologică şi socială) destinate consumatorilor de droguri, numărul estimat de beneficiari ai acestei campanii fiind de aproximativ cinci milioane.

Campania se va derula în perioada aprilie-decembrie 2012, grupul ţintă principal fiind populaţia din categoria de vârstă 15 - 24 ani, iar grupul ţintă secundar, populaţia generală.

Mesajul campaniei va fi transmis de personalităţi din lumea sportului şi muzical-artistică, precum Octavian Bellu, Elisabeta Lipă, Laura Badea, Nicu Vlad, Marius Urzică, Florin Popescu, Liviu Lazăr Dumitrescu, Victor Mihalachi, Doina Ignat, Ştefan Mihalache (Connect-R), Adrian Păduraru şi Florin Chilian, care şi-au exprimat dorinţa de a oferi tinerilor alternative la consumul de droguri, prin sport, muzică şi artă. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Campanie de prevenire a consumului de substanţe noi cu proprietăţi psihoactive.
 Vizualizări articol: 738 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Campanie de prevenire a consumului de substanţe noi cu proprietăţi psihoactive0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei