Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 23 feb 2012 - Anul XVII, nr. 44 (4949)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Tinerii români accesează zilnic internetul, 50 la sută au branduri favorite de îngrijire personală

Aproape 80 la sută dintre tinerii români intră zilnic pe internet şi mai mult de jumătate dintre ei au branduri favorite de îngrijire personale, cărora le sunt fideli, rezultă din raportul de cercetare "Tânărul în România", care a vizat populaţia adolescentă de 14 - 21 ani din mediul urban.

Raportul de cercetare arată că 79 la sută dintre adolescenţi intră zilnic pe internet iar unu din patru tineri, cu vârste cuprinse între 14 şi 21 de ani, participă în acţiuni de voluntariat organizate de ONG-uri sau de branduri.

Băuturile carbogazoase au cea mai mare incidenţă de consum săptămânal, dar şi cea mai mare concurenţă pentru gusturile tinerilor.

Din raportul de cercetare mai rezultă că opt la sută dintre tineri deţin o consolă de jocuri iar băieţii sunt mai predispuşi decât fetele să îşi cumpere telefone tip smartphone, cinci la sută dintre adolescenţi deţinând un iPhone.

"Cea mai iubită echipă locală de fotbal este Steaua Bucureşti, iar din străinătate, FC Barcelona", mai rezultă din raportul de cercetare.

Iniţiatorii proiectului au ajuns la concluzia că mai mult de 50 la sută dintre tineri au branduri favorite de îngrijire personală, cărora le sunt fideli şi cei mai mulţi se implică în deciziile de achiziţie în gospodărie, doar unul din zece nefăcând acest lucru.

Unu din doi tineri români ar pleca din ţară în eventualitatea unui câştig mai mare, iar religia a ajuns să le ofere o explicaţie credibilă despre lume şi viaţă în general, nefiind pe cale de dispariţie pentru adolescenţi.

"Ideea proiectului depre tineri a venit oarecum normal, iar criza economică ne-a ajutat să observăm că tinerii încep să aibă o putere din ce în ce mai mare în decizia de cumpărare, atât pentru sine, cât şi pentru familiile lor faţă de alte segmente ale populaţiei care şi-au ajustat consumul în multe categorii", a declarat Adriana Lungu, business developer SMARK.

Profilul urban de marketing a fost realizat în trei etape, în perioadă mai - noiembrie 2011, pe un eşantion de 900 de respondenţi reprezentativi pentru populaţia de 14-21 ani din mediul urban, etapa calitativă s-a desfăşurat în intervalul mai - iulie 2011 şi a fost precedată de faza pregătitoare.

Iniţiativa raportului de cercetare aparţine Brennan Research & Consultants şi Quantix Marketing Consulting.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Tinerii români accesează zilnic internetul, 50 la sută au branduri favorite de îngrijire personală.
 Vizualizări articol: 658 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tinerii români accesează zilnic internetul, 50 la sută au branduri favorite de îngrijire personală0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei