Peste 350.000 de persoane au cumpărat anul trecut cupoane (vouchere) de reducere în valoare de peste 18 milioane de euro, potrivit datelor www.redutti.ro, unul dintre cei mai mari agregatori ai site-urilor de profil din România.
Prin intermediul cupoanelor de reducere, 60.000 de persoane au mers la munte în România, 20.000 la mare, 24.000 în Italia şi 16.000 în Bulgaria.
De asemenea, 6.000 au vizitat Parisul, iar 4.000 au fost în excursie la Veneţia.
Datele centralizate de www.redutti.ro arată că s-au făcut 45.000 de manichiuri şi două milioane de minute de masaj, iar 50.000 de români au fost la stomatolog, în timp ce 22.000 de persoane şi-au verificat vederea după ce au achiziţionat vouchere.
Cupoanele de reduceri au fost utilizate şi pentru cumpărarea a 684 de tablete Kindle, spălarea unui număr de 20.000 de autoturisme şi efectuarea de revizii pentru 6.000 de maşini.
Totodată, românii au plătit în acest mod 240.000 de mese la restaurant, 28.000 s-au reapucat de fitness, 11.500 au fost la biliard şi 8.000 au început cursuri de dans, potrivit datelor www.redutti.ro.
Din cei peste 3.000 de comercianţi care au participat la sistemul de plată prin vouchere, 62% au rulat cel puţin două oferte, pe când 30% au ofertat de cel puţin cinci ori.
Potrivit www.redutti.ro, un număr de 935 de cupoane de reduceri sunt disponibile pe 129 de site-uri de profil.
Site-ul este administrat de Redutti Tutti SRL Bucureşti.