Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 29 iul 2011 - Anul XVI, nr. 177 (4775)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Se caută soluţii pentru reducerea numărului de apeluri abuzive la 112

Comitetul de coordonare a activităţii sistemului pentru apeluri de urgenţă 112 a hotărât crearea unui grup de lucru care va stabili măsurile tehnice necesare pentru reducerea numărului ridicat de apeluri abuzive, care au ajuns la 75% din total, a anunţat Ministerul Comunicaţiilor.

Decizia a fost luată în urma unei şedinţe a Comitetului naţional de coordonare a activităţii Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU), desfăşurată ieri la sediul Ministerului Comunicaţiilor.

"Ca urmare a numărului ridicat de apeluri abuzive către serviciul 112, în proporţie de 75%, Comitetul SNUAU a hotărât crearea unui grup de lucru format din reprezentanţi ai Ministerului Comunicaţiilor, Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Ministerului Sănătăţii, Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi Ministerului Justiţiei, care să stabilească măsurile tehnice necesare pentru descurajarea unor astfel de practici", se arată într-un comunicat al ministerului remis MEDIAFAX.

Membrii Comitetului SNUAU au discutat şi despre posibilitatea utilizării serviciului 112 de către persoanele cu dizabilităţi, precum şi despre identificarea unei soluţii de colaborare cu Inspectoratul General de Poliţie pentru Protecţia Animalelor (IGPPA) în ceea ce priveşte serviciile de urgenţă.

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale este operatorul SNUAU, cunoscut şi sub denumirea serviciul de urgenţă 112.

SNUAU a fost lansat la nivel naţional în aprilie 2005, în urma unei investiţii de 40 milioane de euro, şi a avut ca furnizor principal compania suedeză Ericsson, care a livrat aplicaţia software şi echipamentul necesar conectării centrelor de preluare a apelurilor şi agenţiile dispecer.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Se caută soluţii pentru reducerea numărului de apeluri abuzive la 112.
 Vizualizări articol: 546 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Se caută soluţii pentru reducerea numărului de apeluri abuzive la 1120.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Actualitate national

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei