O găină tristă, o femeie care ar fi fost atacată info-energetic şi un prezervativ rupt sunt câteva dintre reclamaţiile pe care reprezentanţii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului (OPC) Buzău le-au primit, în ultimele luni, de la buzoieni, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Potrivit reprezentanţilor OPC Buzău, printre reclamaţiile făcute în ultimele luni se află şi cea a unei femei care a venit la sediul instituţiei şi le-a spus inspectorilor că a fost atacată info-energetic în momentul în care a intrat într-un magazin cu bijuterii de unde a vrut să cumpere o cruciuliţă din aur.
Un alt caz este cel al unui buzoian care a venit la OPC Buzău cu o găină pe care tocmai o cumpărase de la piaţă. Bărbatul le-a povestit inspectorilor că pasărea era cam tristă şi că nu are o explicaţie pentru starea ei.
După o primă inspecţie, cei de la Protecţia Consumatorului au descoperit că găina avea prinse pricioarele cu o sfoară, aşa cum se întâmplă în pieţe, şi de aceea nu putea să se mişte. După ce i-a fost tăiată sfoara, pasărea şi-a revenit instantaneu.
Printre reclamaţii se află şi cea a unui buzoian care a sesizat prin e-mail calitatea proastă a unui prezervativ care s-a spart în timpul actului sexual.
Comisarii de la OPC Buzău au fost nevoiţi să facă o verificare, iar la final să formuleze o concluzie.
"Reclamaţia a fost transmisă prin e-mail şi se referea la un prezervativ care s-a deteriorat. Mai exact, s-a spart în timpul utilizării. Reclamantul cerea verificarea produselor şi dacă se poate aplica sancţiune. Reclaţia a fost neîntemeiată. Depinde cum a ştiut reclamantul să-şi însuşească instrucţiunile de utilizare şi cum l-a exploatat", a declarat Liliana Badiu, comisar OPC.