Compania românească de curierat FAN Courier atenţionează clienţii săi că serviciile online prin care pot urmări traseul expedierilor sunt gratuite, după ce unii furnizori terţi au pretins sume de bani, prin trimiterea unui sms, pentru serviciile despre statusul livrărilor.
"Clienţii noştri trebuie să ştie că au la îndemână aceste două unelte extrem de valoroase şi mai ales gratuite, întrucât există furnizori care promit servicii despre statusul livrărilor în numele FAN Courier contra cost, prin trimiterea unui sms. Orice costuri solicitate clienţilor noştri de către terţi pentru a oferi informaţii despre livrările prin FAN Courier sunt ilegale şi nu trebuie luate în considerare", a declarat, într-un comunicat, directorul de dezvoltare al companiei, Adrian Mihai.
FAN Courier asigură opţiunile Client Tracking şi SelfAWB în mod gratuit tuturor clienţilor, indiferent daca au încheiat sau nu un contract. Aceste servicii online permit clienţilor să aibă în permanenţă sub supraveghere propriile expedieri.
Serviciul Client Tracking permite vizualizarea unei pagini personalizate care cuprinde informaţii despre expedieri şi confirmări, iar serviciul Self AWB îi permite clientului să ştie în orice moment unde se află coletul său, când a plecat din centrul logistic FAN Courier, când a ajuns la destinaţie sau dacă expediţia nu a putut fi realizată din cauza absenţei destinatarului.
FAN Courier, înfiinţată în 1998, este deţinută de trei persoane fizice, repsectiv Felix Patrăşcanu şi fraţii Adrian şi Neculai Mihai. Compania estimează pentru 2010 o creştere a cifrei de afaceri cu 10% faţă de anul trecut, de la 167,4 milioane de lei la 184,15 milioane de lei.
Compania are peste 14.000 de clienţi, din care 90% reprezintă persoane juridice.