Range Rover nu a fost niciodată adeptul schimbărilor bruşte, trecerea de la o generaţie la alta facându-se adeseori lin. Versiunile restilizate merg pe un principiu asemănător unde designul evoluează subtil iar tehnologia progresează cu paşi mari. Iubitorii maşinilor de teren au văzut dintotdeauna în Range Rover o alegere perfectă, modelul 2010 fiind foarte aproape de ideal. Mai economică dar şi mai puternică versiunea restilizată este un prilej de a vedea direcţia pe care o urmează deja brandul britanic. În ceea ce priveşte preţul, cifrele sunt destul de apropiate de modelul ante-facelift. Pe piaţa românească versiunile diesel ale modelului restilizat Range Rover au în ţara noastră preţuri cuprinse între 87.465 euro şi 111.741 euro cu TVA, iar cele pe benzină între 110.551 şi 126.735 euro cu TVA. Sub aspect estetic designerii și-au îndreptat atenția spre blocurile optice dotate acum cu tehnologie LED, spoilerele, capotă și grila motor, revizuite atât de subtil încât diferențele față de modelul 2007 pot fi identificate la o examinare ceva mai atentă a exteriorului. Interiorul nu a rămas neatins, astfel că posesorii versiunii 2010 vor regăsi materiale de o calitate mai bună, tapițerie din piele fină care acoperă plafonul și inserturi cromate. Planșa de bord, retușată cu bun gust, înglobează indicatoare de bord virtuale, unde pot fi vizualizate informații legate de activatea motorului. Cel mai luxos, inovator şi performant autovehicul 4x4 beneficiază de două motorizări cu un consum redus cu 7,3% , ambele fiind capabile să îndeplinească acum normele Euro 5. Opţiunile clienţilor se pot îndrepta către versiunea diesel de 3.6 litri care generează 272 cai putere sau unitatea de 5.0 litri care produce 510 cai putere, acelaşi care animă şi versiunea de top Jaguar XFR. Motorizarea pe benzină asigură un demaraj de la 0 la 100 km/h în 6,2 secunde, consumul anunțat de producător fiind de 14,9 l/100 km. Ca și dotări menționăm prezența sistemului Surround Camera, care permite parcarea ușoară a mașinii prin intermediul a cinci camere video, funcția pilot automat, și o nouă interfață pentru iPod și Mp3 player. Range Rover Facelift vine cu suspensii optimizate și o evoluție a sistemelor Terrain Response și HDC (asistența la coborâre). În premieră șasiul acestui model este echipat cu un sistem unic denumit DampTronic Valve Technology, care măsoară presiunea exercitată asupra amortizoarelor, mașina optimizând singură ținuta de drum.