Romtelecom a lansat, ieri, o aplicaţie prin care toţi clienţii operatorului de telecomunicaţii pot obţine, în timp real, prin Internet, detalii despre factură şi alte informaţii în legătură cu serviciile utilizate, a anunţat compania.
Denumită My Account, aplicaţia furnizează în timp real informaţii despre factură, opţiunile activate, adresa de e-mail Clicknet a unui client Romtelecom şi, de asemenea, despre data şi locul unde a fost făcută ultima plată.
Aplicaţia este disponibilă fără nici o taxă pentru toţi clienţii, se arată într-un comunicat al Romtelecom.
Utilizând My Account, un client poate vizualiza ultimele şase facturi, anexele corespunzătoare acestora, precum şi convorbirile efectuate într-o perioadă dată. În plus, aplicaţia permite abonaţilor schimbarea parolei pentru contul de e-mail Clicknet şi semnalarea unui deranjament, dacă este cazul, precum şi vizualizarea evoluţia rezolvării acestuia.
De asemenea, clienţii operatorului pot solicita online anumite servicii sau pot transmite sugestii.
Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă, cu circa trei milioane de linii în administrare.