Patronul unei cafenele din Praga a decis să-şi lase clienţii să negocieze preţurile la care cumpără produsele, în speranţa de a creşte vânzările şi de a scăpa de faliment, relatează AFP.
"Ideea a fost să atrag noi clienţi. Astăzi, cafeneaua este aproape plină", spune bucuros patronul Big Lebowski Bar, un mare iubitor al cinematografiei americane, care, botezându-şi localul, a adus un omagiu celebrului film al lui Joel Coen.
Acest sistem a fost introdus în august 2010, clienţii fiind de atunci liberi să aleagă preţul plătit pentru băuturile şi mâncărurile consumate.
"Unii clienţi plătesc mai mult, alţii mai puţin. Dar, în cele din urmă, ei încearcă să ajungă la un preţ corect", spune patronul.
"Plătesc aici preţul obişnuit, cel pe care îl plătesc şi în alte localuri din cartier, adică în jur de 20 de coroane (0,80 de euro) pentru o bere", spune Ankat, un tânăr american care urmează studii la Praga.