Orange şi E.On, în topul societăţilor reclamate de suceveni către Protecţia Consumatorilor, în 2013
Marţi, 14 Ianuarie 2014 (14:00:59)de Adelina TALPALARIU
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)Pe parcursul anului trecut, sucevenii au formulat peste 200 de plângeri împotriva societăţilor Orange şi E.On.Potrivit lui Vasile Latiş, comisar-şef în cadrul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC), „în cursul anului 2013, din totalul de 1.391 de reclamaţii, cele mai multe au vizat agentul economic Orange – 118 reclamaţii, acesta fiind urmat de E.On cu 98 de reclamaţii”. Cât priveşte societatea Orange, sucevenii au contestat refuzul operatorului economic de a rezilia contractele, perceperea abuzivă a contravalorii abonamentului, în condiţiile în care contractul era deja reziliat, serviciile de telefonie şi internet neconforme, prelungirea în mod abuziv a contractelor (bazate doar pe acceptul telefonic al consumatorilor, fără concretizarea acceptului prin acte adiţionale în formă scrisă) etc. De cealaltă parte, reclamaţiile care au vizat compania E.On au avut ca argument debranşarea abuzivă a consumatorilor, perceperea taxei de rebranşare în mod abuziv (consumatorul nu fusese debranşat), refuzul de a încheia contractul cu consumatorul, întreruperi neanunţate în reţeaua de furnizare etc. Tot în anul 2013, CJPC Suceava a efectuat 3.251 de acţiuni de control, aplicând amenzi în valoare de 1.842.450 de lei.
Vizualizări articol: 1559 | | Notează articolul: | Nota curentă: 5.0 din 1 vot Orange şi E.On, în topul societăţilor reclamate de suceveni către Protecţia Consumatorilor, în 20135.051
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.