Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 16 iul 2014 - Anul XIX, nr. 162 (5671)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9767 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7456 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

16 Iulie

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

„Oameni şi îndeletniciri”

Pe timp de ploaie, ca şi pe vreme frumoasă, la cariera de piatră Pojorîta, din raionul Cîmpulung, oamenii lucrează din plin. E ora 10. Artificierul a aşezat cu grijă cartuşul de dinamită. Prima explozie destramă tăcerea codrilor. Recolta a fost bună. Artificierul <a puşcat> - după expresia oamenilor cu vorbă domoală - în multe cariere din ţară. E o muncă ce necesită multă atenţie şi experienţă. Apoi, apar minerii. Protejaţi de căşti, cu trupurile bronzate, cu braţe vînjoase şi puternice, ei încarcă piatra în vagonete de unde alţi muncitori o duc spre concasoare. Dinţii de oţel ai maşinii, acţionate de un puternic motor electric, sfarmă cu furie stînca ferecată. Vibraţia sitelor o sortează apoi pe dimensiuni, în timp ce apa cristalină de munte înghite praful dăunător pentru sănătate”.

„Zori noi”, Anul XVIII, nr. 5162, Suceava, Iulie 1964.

 

„Imaginea cea de toate zilele”

Când mergeţi pe stradă, pe jos sau la volan, sau într-un aglomerat mijloc de transport, aveţi grijă să nu vă ciocniţi de cei din faţă, să găsiţi loc de parcare sau să nu călcaţi într-o groapă. Parcurgeţi rapid cu privirea, ca la televizor, titlurile ziarelor sau cărţilor de pe tarabă, baleiaţi o reclamă de pe un panou sau de pe un microbuz şi…cam atât. Unele rămân undeva, în memorie şi vă determină, conştient sau subliminal, să cumpăraţi un anumit produs ori un serviciu. Aşadar imaginile îşi fac datoria, vânzarea creşte, departamentele de comunicare şi agenţiile de publicitate îşi ating targeturile. Toată lumea este mulţumită”.

„Observator cultural”, Anul VI, serie nouă nr.19(276), 7-13 iulie 2005.  

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului 16 Iulie.
 Vizualizări articol: 938 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.5 din 2 voturi
16 Iulie1.552

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei