Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 13 oct 2010 - Anul XV, nr. 241 (4532)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   17 imagini |   ø fişiere video

De câteva zile

Străzile Sucevei, împânzite cu otravă pentru câinii vagabonzi

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Străzile municipiului Suceava sunt împânzite de câteva zile cu otravă, aruncată pentru uciderea câinilor vagabonzi. Comparativ cu episoadele anterioare de otrăvire, acum pare a fi vorba de o acţiune mult mai concentrată. Mai multe poze puse la dispoziţia ziarului nostru de reprezentanţi ai Pro Anima arată că zeci de câini au murit în ultimele zile, în foarte multe zone ale municipiului Suceava.

Primele cazuri de otrăvire au fost semnalate în noaptea de joi spre vineri a săptămânii trecute, în zona hipermarketului Kaufland, unul dintre câinii morţi atunci fiind dus de iubitorii de animale la Direcţia Sanitar Veterinară pentru a se afla cu ce substanţă a fost otrăvit. Probele de laborator nu au adus însă nici un rezultat concret, examenul toxicologic, care vizează depistarea warfarinei şi a fosfurilor metalice, ieşind negativ. Acest rezultat nu spune însă mare lucru, dacă este vorba de un alt tip de otravă aceasta neputând fi depistată în laboratorul Direcţiei Sanitar Veterinare.  

Totuşi, pe de altă parte, examenul anatomopatologic a arătat clar că animalele au ingerat o substanţă care le-a distrus organele interne, provocându-le hemoragie pulmonară.  

Au urmat otrăviri în cartierele George Enescu, Obcini, precum şi în zona Areni, ultimele semnalate ieri dimineaţă. Animale otrăvite au mai fost găsite şi în zonele Liceului Sportiv şi a Direcţiei pentru Protecţia Copilului Suceava. De asemenea, reprezentanţii Pro Anima au mai fost anunţaţi că o serie de câini care hoinăreau pe strada Mărăşeşti, respectiv pe strada Alexandru cel Bun, au fost găsiţi şi ei otrăviţi, tot în cursul zilei de ieri.

„Cu această otravă câinii mor foarte repede, sub ochii mei cel găsit joi noapte a urlat, a căzut, a avut spume şi spasme şi a murit imediat. Este mare păcat, sunt inclusiv câini sterilizaţi, care nu făceau deloc probleme în zonele în care stăteau. Vom face o sesizare la poliţie, dar ei au spus deja că nu pot face mare lucru”, ne-a declarat Alina Gavriloaie, din cadrul asociaţiei de protecţie a animalelor Pro Anima.

Câinii morţi în ultimele zile au fost găsiţi plini de sânge eliminat pe gură, semn al unei otrăviri cu o substanţă foarte puternică, cred reprezentanţii Pro Anima. Aceştia susţin că mai mulţi câini, inclusiv patrupede cu stăpân, au fost salvaţi după ce au fost duşi de urgenţă la medici veterinari.

Dacă ar fi să luăm în calcul scenariul ultimelor episoade de otrăviri, este de aşteptat ca cei care omoară câinii vagabonzi să-şi înceteze acţiunile, pentru a le relua apoi într-o lună de zile sau chiar mai repede.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Străzile Sucevei, împânzite cu otravă pentru câinii vagabonzi.
 Vizualizări articol: 3661 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.07/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.1 din 15 voturi
Străzile Sucevei, împânzite cu otravă pentru câinii vagabonzi4.1515

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Bine le-a facut trimis de
(13 oct 2010, 11:34:59
Inca 2-3 actiuni din astea si gata cu cainii din Suceava. Cine este impotriva sa-si ia acasa 1-2 catei, dar repede pana nu-i otraveste pe toti.
1.1  RE: Bine le-a facut trimis de
(13 oct 2010, 12:29:44
aaaa....e chiar la bloc la mine.Javra aia moarta haraia mereu cand treceai pe acolo sa mergi la chiosc.
Sanatate sefu'..asta care ai luat initiativa!
Spor la treaba in continuare.
Subscriu celorlanti cu iubitu potailor.Luati-le acasa iubaretilor.
Am zis!
2.   Au iesit ghioceii trimis de
(13 oct 2010, 11:35:39
Cand se omoara cainii lent aveti o problema. Cand se omoara cainii rapid aveti o problema. Voi cam cum ati vrea sa fie omorati cainii? Cu 3 injectii diferite asa cum sunt omorati condamnatii in America? Aduceti voi un manual de bune practici in domeniul eutanasierii? Ghinionul vostru ghioceilor iubitori de caini vagabonzi, v-ati nascut pe planeta gresita. Aici oamenii omoara oameni atunci cand sunt suficiente motive. E greu sa fiu convins ca ar trebui sa convietuiesc cu dracii astia de caini liberi pe langa mine.
3.   Pro Anima trimis de
(13 oct 2010, 11:41:34
Smecherii de la ProAnima nu sunt impotriva uciderii animalelor in general. Ei sunt impotriva uciderii cainilor vagabonzi. Cainii le aduc finantarea. Ar trebui sa ne aducem aminte ca un personaj important de la ProAnima ucidea cerbi si caprioare in padurile Bucovinei dar in restul timpului ne dadea sfaturi sa nu ucidem cainii vagabonzi din Suceava. Va dati seama cam ce fel de oameni se indigneaza? Cum naiba sa omori o caprioara? Sa te uiti in ochii ei si sa-i tragi un glont in cap? Apoi sa te dai milos cand vine vorba de cainii vagabonzi... Japite
4.   Pentru ca nu se iau masuri! trimis de
(13 oct 2010, 11:55:59
nu sunt PRO uciderea cainilor (nici a animalelor in general) dar sunt de acord ca trebuie facut ceva pt a disparea cainii vagabonzi din orase.cine-i iubeste atat de mult sa-i ia acasa!nu ne putem simti amenintati la fiecare colt de bloc dor pt ca dna X iubeste cainii.foarte bine!!sa-i iubeasca si sa si-i ia in sufragerie.acum o luna am avut de facut niste analize si cand sa ies la 7 dim din casa, in fata blocului era o haita de dulai.a trebuit sa stau in bloc pana au plecat.unde este siguranta cetateanului?imi pot garanta cei de la ProAnima ca nu voi fi muscat de cainii vagabonzi?NU! atunci sa taca si sa aiba grija de potaile lor ,pt ca tocmai din lipsa lor de grija se otravesc cainii.
5.   Ce jale pentru cei de la Pro Anina trimis de
(13 oct 2010, 12:39:06
Pentru japonezu' omorat in Bucuresti cine da socoteala?Pentru atatea si atatea chestii cine raspunde?

Nu-i de dorit asa ceva dar trebuie ca prea s-a ajuns la culme
6.   Nişte geniali trimis de
(13 oct 2010, 12:55:54
Da, e păcat pentru Pro Anima că rămâne fără obiectul muncii şi, implicit, fără monetar. Dar pentru cei peste o sută de mii de locuitori e foarte bine. Ca să aperi nişte paraziţi îţi trebuie mult tupeu şi un IQ foarte scăzut. Aici nu e vorba de drepturile animalelor, ci de dreptul oamenilor de a se deplasa în siguranţă. Practic reprezentantul Pro Anima a depus reclamaţie împotriva celor care au luat măsuri în favoare liniştei şi siguranţei lor şi a celor din jur. Nu s-a apuct Popescu şi Vasilescu să ucidă din plăcere ci pentru că s-au săturat să vadă că nicio instituţie abilitată nu mişcă un deget pentru a stărpi nişte paraziţi ce nu îşi au locul într-un oraş. Cum spuneam, numai un geniu inept poate face reclamaţii de genul ăsta.
7.   Ce surpriza.. trimis de
(13 oct 2010, 13:36:53
Cine-ar fi crezut ca cei mai devotati fani ai Madalinei Manole, erau chiar cainii comunitari. Asta pare a fi un gest de solidaritate sau cevahappy
8.   Mai sunt trimis de
(13 oct 2010, 13:43:46
sa vina cineva si in cartierul tineretii(in spate la Petrom,la iesire spre Botosani).sunt haite intregi de caini,nesterilizati,si foarte violenti.nu sunt ai nimanui....sau poate ne spune cineva ce sa le dam sa scapam de ei.iubesc animalele,dar cele cu stapan.nu poti merge pe jos,de frica lor....
9.   Numai gura de ei trimis de
(13 oct 2010, 14:29:53
Pro Anima - niste mancai de 2 lei si astia. daca tot asa sunt cu gura mare, de ce nu-i colecteaza ei de pe strazi. Tampitilor - nu vreau sa vad caini pe strazi! Nu vreau sa-mi muste si sa-mi sperie copii! Vedeti ca in Itcani acolo si Burdujeni sunt multi de tot.laughing
10.   Sunteti niste cretini trimis de
(13 oct 2010, 14:32:34
toti cei care scriu comentarii la articolele cu cainii si pisicile OTRAVITE nu sunt decat niste mari frustrati din societatea in care traim... cei care votati PORTOCALIU si care ne alegeti conducatorii. Asta vi se pare o solutie?? Toti cei ce traim in acest oras, iubitori de caini si pisici - ca si mine, sau care nu ii sportati, ca voi vrem sa nu mai fie in strazi... dar poate ar fi bine sa va uitati in tarile civilizate unde acestia nu exista pe strada pentru ca cineva se ocupa de ei... nu se face asa, sa moara in chinuri groaznice in vazul lumii, in vazul copiilor... trebuie eutanasiati... trebuie cautati cei care ii lasa noaptea in cartierele marginase, trebuie castrati toti ca sa nu mai existe pui... mentalitate ca a celor care au scris mai sus ne-a adus aici unde suntem acum.... va ganditi ca si copii vostri pot avea de suferit?? sau doar orgoliul vostru de nimic conteaza?? pacat ca traim in aceasta tara
10.1  RE: Sunteti niste cretini trimis de
(13 oct 2010, 14:59:45
...ai fi dispusa sa cedezi (sa zicem) 10 la suta din veniturile tale pentru actiunile de care pomemesti? Daca nu, atunci tot ce ai spus e gargara... "Ar trebui, s-ar putea, trebuie, poate" sunt doar vorbe... Deocamdata asta e solutia rapida si cu efect, pentru eradicarea acestei probleme...
10.2  RE: Sunteti niste cretini trimis de
(13 oct 2010, 15:24:17
Nu avem nici timp nici bani pt o solutie cum vrea IrinaZ. cea mai simpla si ieftina solutie ramane eutanasierea. Ar fi de preferat o eutanasiere organizata dar e buna si asta dezorganizata. Sper ca nu include otrava aruncata in iarba ci otrava pusa in mancare pentru caini.
10.3  RE: Sunteti niste cretini trimis de
(13 oct 2010, 16:50:03
Baga niste bani in eutanasiere si dupa aia mai vorbim. Pana atunci ... bine, vorba cuiva care are emisiune la 11 noaptea. Sunt de acord ca orice modalitate de a scapa de cainii bagabonzi este binevenita, inclusiv aceasta ! Am animale, la curte, 3 caini si 2 pisici - dar de aici si pana a vedea haite intregi pe strazi e cale lunga.
10.4  RE: Sunteti niste cretini trimis de
(13 oct 2010, 16:56:18
Dragă IRINAZ, află că frustrat înseamnă nedreptăţit şi nu ceea ce crezi tu că înseamnă. Mai află că autorităţile nu au fost în stare să construiască un pod în interiorul unei localităţi (Marginea) şi, pe cale de consecinţă, oamenii au încetat să mai spere că cineva le va construi podul şi s-au pus pe treabă. La fel ca în cazul podului de la Marginea, nişte oameni s-au săturat să tot aştepte autorităţile să culeagă şi să eutanasieze câinii aşa că s-au pus pe treabă. Ce scrii tu acolo e o utopie în ţara lui Băsescu. Şi eu pot da din gură despre ce ar trebui făcut dar ce folos dacă nu sunt la putere şi nu am putere de decizie?
10.5  RE: Sunteti niste cretini trimis de
(14 oct 2010, 15:36:44
Draga hagbard, comparatia ta e foarte buna! Intre construirea unui pod si omorarea unor animale sterilizate si ingrijite (deoarece cainii si pisicile din poze au fost gasiti de locatarii care ii ingrijeau) mi se pare o foarte mare asemanare!!!!! Probabil ca si tu ai stat prost cu banii (ca si KINJIRU) in timpul liceului si nu ai ajuns pe la orele de Logica si Educatie civica. Stii ce putere ai matalutza? Daca tot ai internet si timp berechet de stat si comentat cu atata patima la articolele astea, ai puterea de a te INFORMA.Cauta si tu cum se procedeaza prin strainataturi, ce recomada ONGurile din tara si din strainatate, ce eforturi fac ONGurile de a se legaliza sterilizarea nationala a animalelor fara stapan ptr a se opri odata inmultirea lor necontrolata, viziteaza si tu un adapost al primariei ca sa vezi ce de-a multi bani "manaca" cainii ajunsi acolo...si dupa aia mai vino cu comparatii.
11.   Iubiti si cainii vagabonzi ;) trimis de
(13 oct 2010, 14:38:51
desi nu stau in oras, ii felicit pe cei care le dau papica imbunatatita la cotarlele din zona... Inca am cosmaruri din liceu si facultate cu haitele de javre de pe strazi. in perioada aia o duceam prost, nu avem uneori nici un chior pt o paine, si faceam spume cand vedeam o serie de babete cu aere de doamne ca le cumparau la catei carnita... Asa ca, sa craaaapeeee!!!
11.1  RE: Iubiti si cainii vagabonzi ;) trimis de
(14 oct 2010, 15:47:08
Da, sa crape, sa crape toti, ca sa-ti ramana tie toata carnita de la babete!!! Da vad ca ai trecut de perioada neagra din liceu si facultate cand nu aveai un chior..acuma, ca ai terminat facultatea si esti un educat si un civilizat, ai bani de net, ai timp berechet de comentat pe aici...iti cumperi singur painea si carnita... Eu sa stii ca sunt foarte frustrata totusi!! As vrea sa crape toti liceenii si studentii!!! Da ce?! Ei au casa, au masa, au parinti, au vacante, au alocatii, au reduceri, au subventii!!! Mie nu-mi mai ramane nimic!!! Mie mi-a ramas numai sa muncesc si sa platesc taxe! Sa crape toti cei care consuma ceva pe lumea asta si sa-mi ramana mie TOTUUUUL!!! Sau mai bine, uite, ma simt generoasa, iti lasam TIE totul!!!! Sa crapam cu totii de dragul tau!!! Ce zici, suna bine, nu?
12.   Irinuca,Irinuca... trimis de
(13 oct 2010, 14:43:09
Esti tu cea mai cretina din toti. In tara asta sunt probleme mult mai grave,sunt bolnavi care nu au bani sa-si ia tratamentul, sunt azile care nu au bani pentru alimentele bolnavilor,nu sunt bani de operatii care pot salva viata unor OAMENI si tu vii cu solutii din tarile civilizate? Tarile civilizate au asemenea solutii fiindca au rezolvat favorabil celelalte probleme mult mai grave decat javrele vagaboande ce se inmultesc necontrolat.
Fundatiile astea de 2 lei care chipurile protejeaza cainii vagabonzi traiesc bine de pe seama acestora fara a face altceva propriu-zis pentru ei. Si ,poate ai copil , daca ai ,sa-ti traiasca dar ia fa un exercitiu de imaginatie si inchipuieti ca iubitul tau copil vine acasa muscat de un caine vagabond. Ce faci atunci ,faci o plangere la protectia animalelor sau il iei acasa si-l dresezi sa nu mai muste copii?
13.   Si eu.. trimis de
(13 oct 2010, 14:45:02
Si sa stii ca daca mai traiesc 100o de ani nu as vota si nici nu am votat PD-L . In acest caz nu putem face legaturi cu politica.
14.   :( trimis de
(13 oct 2010, 14:51:06
fa tu un exercitiu.. si imagineaza-ti ca un caine a cuiva a paralizat numai mirosind iarba; inchipuie-ti un copil care cade in iarba si duce apoi mana la gura... dar de unde atata imaginatie?? eu nu am zis ca PROANIMA trebuie slavita ... nu am zis ca face sau nu face treaba.. am zis doar ca nu asa se face, atata tot... dar voi toti aveti orgasm cand vedeti astfel de chestii in ziar .. se pare ca atata bucurie v-a mai ramas sa vedeti pe altii chinuindu-se...si legaturi cu politica exista, pentru ca cei ce fac asta sunt din primarii nu cred ca un om obisnuit are bani sau gaseste in farmacii niste otravuri asa puternice de nu poate fi salvat un caine o data ce a ingerat otrava... asta e politica PDL-ista, pacat ca nu putem pune o bucata de carne cu otrava si la dl Primar in cabinet ca ar fi primul sa se arunce la momeala... mare pacat!!!!
14.1  RE: :( trimis de
(13 oct 2010, 15:05:12
Da. Basescu su Flutur sunt de vina. Ne-ai convins. Daca era Nastase, Cris, Iliescu sau Geoana, toti muscaciosii de pe strazi erau in adaposturi, si nu mai era nevoie de otrava...
15.   Ce se castiga?!? trimis de
(13 oct 2010, 16:27:47
Acum un an in zona mea erau 7 caini, din care 5 sterilizati. Dupa 2 raiduri cu otrava nu a mai supravietuit niciunul. In locul lor au aparut insa vreo 15 caini....si niciunul nu e sterilizat. Vi se pare ca a iesit careva castigat din aceasta "lupta" a "omului" cu niste fiinte care au singura vina ca s-au nascut pe strazi sau in curtea unui om care nu-si sterilizeaza cateaua.? Eu nu cred. Ma doare sufletul sa vad atata rautate si lipsa de ratiune..
15.1  RE: Ce se castiga?!? trimis de
(13 oct 2010, 16:54:26
Sa vezi ce te dor injectiile cand ajungi la spital muscat de un caine vagabond. Intreaba pe cineva care a patit. Sau imagineaza-ti ca ai un copil, care ajunge sa fie ferfenitit de o haita de caini - mutilat pe viata. Ai gandi la fel ? Nu prea cred. Atunci ... bine !
15.2  RE: Ce se castiga?!? trimis de
(13 oct 2010, 17:01:24
Cu siguranţă cei 15 câini de care pomeneşti nu au fost rezultatul împerecherii dintre cei 7 morţi. Corect?
15.3  RE: Ce se castiga?!? trimis de
(14 oct 2010, 15:04:12
Iaca inca unul care spune că e prea costisitor să-i îngrijim pe caini, mai ales acum când ne aflăm în plină criză economică, deci câinii ar trebui omorâţi. Şi salariile bugetarilor sunt costisitoare, asta înseamnă c-ar trebui să-i masacrăm şi pe ei ca să mai economisim ceva bani? Şi mâncarea e costisitoare, dar nu omorâm comercianţii ca s-o obţinem. Şi educaţia e costisitoare şi sănătatea, totul e costisitor. Dar ăsta nu e un motiv pentru a măcelari animale nevinovate, faţă de care avem obligaţii morale şi civice. Doar un bolnav mintal ar putea spune că banii pot justifica moartea unui animal fără apărare.
16.   Peste tot numai CRETINI trimis de
(13 oct 2010, 17:39:19
Atat vreau sa spun: imi doresc sa va vad pe voi otraviti si copiii vostri! Sa aveti parte de aceeasi moarte, pentru ca sunteti mai rai decat cainii. Cretinism la maxim! Cica am fi in UE, am fi tara europeana, cu pretentii europene. Suntem niste taranoi cocliti care nu stim decat sa facem rau, sa ne falim cu vilele si cu masinile noastre si atat. Ce civilizatie?! De unde asa ceva?! As vrea, repet, sa va vad copiii cum mananca acea otrava si cum isi dau, usor - usor, suflul. Si asta in vazul vostru.
Si daca v-ati apris destul va spun ca si eu sunt de acord cu eutanasierea cainilor, dar in MOD CIVILIZAT! Ca nu suntm in anii 40 cand se sacrificau evreii...
Pacat de tara asta si de cretinii care traiesc in ea.
16.1  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(13 oct 2010, 17:54:27
In Romania nu se pot eutanasia legal/civilizat cainii vagabonzi. Multa lume este de acord ca trebuiesc eutanasiati dar legal nu se poate. La problema cainilor da tu o solutie aplicabila pentru ca esti evident cu mult mai civilizat ca noi. Te faci senator/deputat si initiezi o lege prin care este permisa eutanasierea? Succes civilizatule.
16.2  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(13 oct 2010, 18:14:44
Cainii sa fie sterilizati... Politia sa stea de veghe pentru a-i prinde pe cei din orasele vecine sa nu mai aduca in Suceava caini... Sa se sprijine asociatiile de protectie a animalelor si primariile in combaterea cainilor comunitari, sa fie lasate sa-si faca treaba in adaposturi... Izolarea cainilor ar mai fi o solutie, dar mai dificila. Solutii sunt, dat trebuie cautate. Iar daca voi credeti ca asta e cea mai buna solutie, otravirea, inseamna ca nu sunteti in stare sa va folositi la maxim capacitatile intelectuale!
Un caine otravit este sursa de microbi si nu numai. Un cadavru ce zace undeva, nedescoperit, e sursa de alte boli sau infectii. Pericolul ca un om, un copil, sau propriul tau caine de companie (pe care il tii de mic in casa si il ingrijesti) sa fie otravit este mare. Imaginea pe care o poate vedea un copil, cu un caine in agonie care-si da duhul, il poate marca pe viata. Sa mai continui?!
Injurati-ma ca sunt civilizat... Ca la asta ne pricepem cel mai bine!
16.3  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(13 oct 2010, 18:34:16
Nu uita ca in Romania s-au taiat veniturile oamenilor cu handicap, salariile s-au taiat, o groaza de bugete au fost reduse. Tu vrei sa marim bugetele alocate cainilor vagabonzi si sa-i tinem pe toti in viata. Tot ce ai propus tu acolo implica costuri f mari. Politia sa stea la veghe implica mai multi politisti comunitari angajati. Stiai ca tocmai au fost dati afara o gramada de politisti comunitari din lipsa de fonduri? Sa se sprijine asociatiile. Cu ce? Cu vorbe? Si aici trebuiesc bani si inca foarte multi. 10.000 de caini consuma frate nu se joaca. E ca si cum ai infiinta un combinat de porci dar care nu produce nimic... In concluzie solutiile tale sunt fanteziste, rupte de realitate. Un kil de otrava costa probabil 1 milion de lei vechi. Solutiile tale costa 1 milion de euro pe an numa in Suceava. Alte solutii mai ai? Faza aia cu "un caine otravit este sursa de microbi" arata ca de fapt tu nu-ti folosesti la maxim capacitatile intelectuale. Suceava este un oras aglomerat, un hoit ar
16.4  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(13 oct 2010, 19:03:10
pt "Trotinel" - esti dus frate cu trotineta. Nu sunt bani pentru copii in centre de plasament, pentru handicapati in centrele de specialitate si tu vrei sa alocam bani pentru niste caini? revino la realitate si daca ai o solutie care sa nu implice o crestere a bugetului alocat propune si o sprijin. dar deocamdata singura solutie pe care Romania si-o permite e aceasta eutanasiere ilegala (dar cu participarea primariei mai mult ca sigur). REPET: sper sa fie pusa otrava in mancare pentru caini ca nu cumva sa fie imprastiata pe la lazile de gunoi si spatiile verzi.
16.5  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(14 oct 2010, 14:38:53
Fratioare, daca ai impresia ca din taxele tale Nu se aloca deja bani la bugetul de stat pentru cainii comunitari, te inseli. TU nu-i vezi folosindu-se eficient pentru ca sunt spalati pe drumul catre adaposturile primariilor care sunt transformate in lagare de exterminare. Dar bani tot dai, prin taxe, fie ca-ti place , fie ca nu. Observ ca stai cu constiinta foarte impacata ca taxele tale se duc pe otrava pusa "cu participarea primariei". Asadar iti doresc tot binele din lume pe care il meriti, dorind omorarea animalelor.
16.6  RE: Peste tot numai CRETINI trimis de
(14 oct 2010, 17:02:30
Degeaba speri ca nu se arunca otrava peste tot.. La medicii veterinari au ajuns zilele astea stapani cu caini otraviti care doar au mirosit sau lins ceva de pe jos...Felicitari pentru "empatia si grija" pe care o porti copiilor din centrele de plasament, handicapatilor si altor fiinte care nu merita sa moara in chinurile otravirii! Avem nevoie de mai multi inimosi ca tine pe lumea asta! Lumea ar fi un loc mai bun cu mai multi ca tine, care sa moara de grija persoanelor defavorizate stand in fata unui calculator si incurajand uciderea in chinuri a cainilor!!!! Daaaa!!! Sa crape cainii ca sa ramana mai mult copilasilor si cersetorilor, si batranilor!! Pentru restul-OTRAVAAAA!!!!
17.   Despre ratiune si civilizatie trimis de
(13 oct 2010, 18:14:37
e dureros ca in secolul 20 exista asftel de brute. fie ei politicieni care au ordonat astfel de acte barbare, fie ei cetateni ca cei de mai sus ale caror creier nu poate prea mult. sa ne fie mila de ei sau sau sa-i tratatam cu indiferenta si raceala? sau poate poate ar trebui sa le punem fiintelor dragi lor (care uneori sunt 'oameni' care fac mult mai rau decat un biet caine vagabond) otrava in prajitura preferata pentru ca apoi sa-i priveasca murind scuipand sange pe gura? sunteti sub nivelul animalelor si meritati sa traiti ca niste lepre, pentru ca nu dispuneti nici de suflet nici de ratiune. sunteti irecuperbili domnilor, meritati sa fiti ceea ce sunteti si sa aveti ceea ce aveti. nu cereti o viata mai buna si civilizatie, pentru ca nu sunt pentru dumneavoastra.
17.1  RE: Despre ratiune si civilizatie trimis de
(13 oct 2010, 19:49:13
E dureros ca in secolul 21 mai sunt idioti care nu stiu in ce secol ne aflam.
18.   Bravo trimis de
(13 oct 2010, 18:54:15
Domnul de Pro Anima sa ia cainii la el acasa.Nu e posibil asa ceva...te mananca cainii pe strada,nu poti sa iesi seara sau dimineata ca te alearga toti turbalaii.
Inca o data bravo.
Alta solutie nu este!
19.   N-ai cu cine frate! trimis de
(13 oct 2010, 19:38:34
Scria mai sus CIUC007 ca spera sa fie pusa otrava in mancarea cainilor, pentru a nu fi imprastiata prin alte locuri. Eu ma rog sa fie infestat tot orasul asta de rahat! Si abia cand o sa moara un om o sa ganditi si voi.
@H2SO4... Nu mai fii asa de acid si gandeste logic, nu ca romanul. Nu are rost sa discutam aici de restructurari si de lipsa banilor, ca am ajunge la portocala mecanica. Peste tot in lumea civilizata s-au gasit masuri CIVILIZATE pentru cainii comunitari, la noi nu se poate. Din doua motive: 1. Neincrederea populatiei in asociatiile de protectie a animalelor, tipic romanesc. 2. Nesimtirea unor romani clasici care isi infiinteaza asociatii de protectie a animalelor tocmai pentru a obtine bani din UE. Si da! Se obtin enorm de multi bani din UE, deci solutiile mele nu erau fantaziste. Mai multe oricum nu are rost sa mai spun, ca nu rezolv absolut nimic. Bucurati-va voi... La romani bucuria apare din suferinta, se vede!
19.1  RE: N-ai cu cine frate! trimis de
(14 oct 2010, 08:33:17
De ce tot faci referire la ţările civilizate? Ai impresia că România face parte din categoria acestor ţări? Noi suntem un fel de Uganda în UE. Ideea de ţară civilizată presupune faptul că ai terminat cu problemele de infrastructură şi cu cele din economie şi industrie şi ţi-a mai rămas ceva timp să te distrezi cu câinii şi pisicile. Dacă nu observi diferenţa între prioritar şi neprioritar, n-am ce să-ţi mai zic. Apropo, eu recunosc că nu sunt o persoană civilizată dar tu, cu urările de moarte la adresa celor care s-au săturat de câini comunitari (presărate într-un comentariu despre civilizaţie), întreci orice măsură.
20.   Chiar nu are sens trimis de
(13 oct 2010, 22:51:40
Nu are sens sa stati sa explicati unora care confunda curtea de la tara cu apartamentul de la oras ca un caine are nevoie de spatiu si ca nu-i ajunge un apartament sau o plimbare in fata blocului. Si ca, de asemenea, nu poti sa tii maidanezi in fata blocului doar pentru ca te simti aparat. Las-o dracului de treaba, suntem o societate care se vrea civilizata insa unii vor sa demonstreze dinadins ca parca ar trai tot in 1950 (desi atunci erau mai putini maidanezi pe strazi).

Pentru astia care mai fac urari de genul: "imi doresc sa va vad pe voi otraviti si copiii vostri!" - mare bou mai esti TROTINEL. Sper ca n-ai sa fericesti societatea asta cu progenituri pentru ca i-ai face un rau. Fa-ne un bine si mori in pustiu.

Am un copil si sa dea naibii sa-l muste un caine ca eu, cu mainile mele,curat tot cartierul. Iar asta o stiu toti vecinii si chiar prea bine.

Si puneti naibii mana si ucideti potaile din orasul ala. Ce oras european are caini pe strazi ziua in amiaza mare?
20.1  RE: Chiar nu are sens trimis de
(14 oct 2010, 14:58:36
O, ce frumos! Un tatic/o mamica îngrijorata de soarta copilului ei care militeaza vehement pentru măcelarirea câinilor! Poate prea îngrijorată, dacă stăm bine să ne gândim. Aceasta e de parere că ar trebui omorâţi toţi câinii pentru a nu periclita viaţa sau sănătatea copiiilor. Însă, ceea ce dânsa omite să observe e că nu statul, prin intermediul administraţiei locale, ar trebui să fie obligat să-i îngrijească şi să-i apere copilul. Ea, ca mamă, are responsabilitatea asta. Nu putem masacra toţi câinii din oraş doar pentru că părinţii sunt iresponsabili. În acelaşi raţionament ar trebui să interzicem şi circulaţia maşinilor, pentru că au existat cazuri de copii nesupravegheaţi care, din nefericire, au ajuns victimele şoferilor.
21.   Pt TROTINEL trimis de
(14 oct 2010, 09:15:25
Trotinele mai bine iti spuneai TAMPITEL
22.   Si da si nu trimis de
(14 oct 2010, 09:34:59
mai.. eu nu zic sa fie omorati. dar tot trebuie sa faca ceva cu ei. stau putin mai jos de blocul ire-ului iar intr-o zi langa un "complex" de tomberoane am numarat 17 caini. Eu poate inca mai am rabdare dar multi au pierdut-o de ceva timp si actioneaza. sa nu mai zic ca dimineata pe la 4-5 (chiar si mai devreme) latra de zici ca-s salbatici.
23.   Ofer Suport trimis de
(14 oct 2010, 10:15:48
Donez cateva sute de lei celor care 'vitaminizeaza' hrana cainilor vagabonzi; Rog seriozitate: omoara_javrele@yahoo.com
24.   Comentariul 1 trimis de
(14 oct 2010, 18:23:11
Am de zis si eu cateva cuvinte cu privire la acest subiect. Mesajele de aici sunt halucinante. Suntem saraci, foarte saraci, nu ne putem permite sa asiguram mancarea copiilor nostri si sa le oferim un trai decent. De aici apare ideea ca sa omoram cainii. Este trist. Ne-am salbaticit, un om normal nu poate incuraja omorarea unui caine vagabont. De aia suntem aici, la coada Europei, pentru ca gandirea noastra se rezuma la manele, haine cat mai scumpe, nesimtire si tupeu. Sunt sigur ca 90% din cei ce au postat aici sunt niste copii de 15-17 ani, care habar nu au pe ce lume traiesc, dar se baga in seama ca sa demonstreze ca ei stiu. Proanima este probabil una din fundatiile care face ceva, printre multe alte fundatii din Romania, ajutate de Germania. De altfel, daca va amintiti, dragii mei copii, au fost cateva campanii de sterilizare a cainilor fara stapan, finantate exclusiv de Germania, pentru prostii din Romania care isi manaca de sub fund. Aia e !
25.   Comentariul 2 trimis de
(14 oct 2010, 18:30:31
Noi, ca romani, suntem buni doar de dat din gura, ca sa aratam cat de primitivi suntem. In Germania, de exemplu, pentru copilasii de mai sus, din anii 1920 cu aproximatie, cainii nu se mai tin in lant, dar la noi, la tara, cainele sta numai in lant si manaca o data pe zi daca isi aminteste de el stapanul care vine mort de beat acasa. Pentru copiii care au fost muscati de caini...un caine cu potential agresiv (Amstaff, PitBull, Doberman) poate fi dresat astfel incat sa i se suprime caracterul agresiv. Si este ca un pekinez dupa aia. Stiati asta ? Nu ! Mergeti la Padrino si mai beti o bere atunci...pateticilor. Cainii care v-au muscat au fost batuti tot de voi sau de altii ca voi, pentru ca sunteti niste needeucati salbatici. Pentru cei care au ceva cu azilele de batrani si cu parerea ca mai bine am da bani la azile de batrani, aflati ca am donat de multe ori haine si mancare la azilele din Suceava. Atat cat am putut. Voi ati donat ceva ? O sa ziceti ca nu aveti bani....
26.   Comentariul 3 trimis de
(14 oct 2010, 18:39:30
Pai daca nu aveti bani decat de etnobotanice, bautura si alte chestii...de unde frate ? Voi aveti alte principii dupa care traiti si imi este efectiv mila. Sunt state in lumea asta care pedepsesc cu puscaria vinovatii de asemenea monstruozitati. Voi nu sunteti in stare sa va strangeti masa si sa va spalati troacele de mancare si o tineti sus si tare ca asa e bine. In tara asta o sa ramana doar cretinii si tiganii, pentru ca cei cu o urma de civilizatie in ei vor pleca. Pentru vitelul care a stat in scara blocului pentru ca erau multi caini afara si a facut pe el de frica...trebuia sa suni la 112 si sa vorbesti cu cineva si sigur te ajuta. Asa ca..dragi suceveni..care incurajeaza actiuni de genul asta, ce sa va doresc..ceea ce-mi doriti si voi mie si celor care gandesc ca mine...lingeti si voi o prajitura cu otrava din asta pe care o folositi pentru caini si...sa va fie buna coliva...
Omorarea cainilor nu este o solutie ! Treziti-va imbecililor !
27.   No coment.... trimis de
(15 oct 2010, 16:13:49
E prima data cand postez un comentariu si fac acest lucru pt ca sunt uluita....OAMENI BUNI ati vazut pozele??? Nu pot sa cred ca exista atata rautate in noi. Cati dintre voi credeti ca in urma acestor masacre (nu stiu cum altfel sa le spun) vom scapa de cainii comunitari? Daca nu sunt fonduri trebuie sa omoram? Sunt de acord cu cei ce spun ca n-au ce cauta pe strazi,dar nu e asta solutia. Personal m-am implicat in toate activitatile asociatiei si credeti-ma nu mi s-a cerut niciun ban. Trebuie doar un pic de suflet, dar din pacate multi l-au vandut.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei