Mitsubishi este unul din cei mai cunoscuţi şi apreciaţi constructori de vehicule SUV. Pajero se numără printre cele mai sonore nume în segmentul off-road şi beneficiază din acest an de mici ajustări estetice şi tehnice, înglobate pe o versiune restilizată.
Retuşurile stau sub semnul discreţiei, blocurile optice, jantele, bara de protecţie faţă şi apariţia trapei vitrate cu acţionare electrică fiind singurele schimbări efectuate.
Situaţia este diametral opusă în ceea ce priveşte partea de motorizare, axată şi ea pe câteva schimbări care aduc mai multă putere şi mai puţin consum. Propulsorul DI-D de 3,2 litri a fost păstrat, dar dispune de parametri dinamici superiori în paralel cu o eficienţă sporită. Injectat cu 30 de cai putere, motorul de pe Pajero Facelift dezvoltă acum 200 de cai putere şi un cuplu maxim de 441 Nm.
Consumul a fost redus în medie cu 12,5 %, astfel că puternicul SUV japonez se mulţumeşte cu 8,5 litri faţă de 9,2 litri în trecut, dacă ne referim la versiunea în trei uşi. Mitsubishi anunţă un consum de 9,3 litri comparativ cu 10,6 litri în trecut pentru versiunea în cinci uşi.
Prin optimizările aduse motorului, inginerii au reuşit să coboare emisiile cu 20 de grame pe kilometru, însă reducerea cantităţii de dioxid de carbon se datorează şi filtrului de particule acum disponibil în echipare standard. Îmbunătăţiri au fost aduse şi sistemului Mitsubishi Multi Communication System (MMCS) care poate stoca o cantitate de informaţii de până la 40 de GB.
Preţul de bază pentru Pajero Facelift este fixat la 34.990 euro.