Lexus este foarte cunoscut şi preţuit pentru tehnologia hibridă pe care o promovează intens. Divizia de lux Toyota are însă şi o latură mai puţin cunoscută, care mai mult ca sigur va fi rapid apreciată mai ales de pasionaţii de automobile sport. Supercarul denumit LF-A, primul de acest fel din istoria tinerei mărci japoneze, s-a bucurat de o mediatizare intensă încă din 2005, când a fost prezentat conceptul omonim.
Versiunea de producţie are un preţ de bază de aproximativ 375.000 de euro, LF-A devenind astfel cel mai scump model de fabricaţie japoneză din istorie.
Lexus şi-a dotat modelul sportiv cu un motor V10 cu o cilindree de 4.8 litri, din care s-au stors 560 de cai putere oferiţi la 8.700 rpm.
Resursele motorului aspirat natural sunt livrate punţii spate prin intermediul unei cutii secvenţiale cu 6 trepte de viteză dispusă axial între puntea faţă şi spate. Echipat cu pneuri de performanţă Bridgestone şi jante de 20 inch, LF-A garantează o aderenţă maximă, iar prezenţa unui diferenţial cu alunecare limitată cu vâsco-cuplaj promite să amplifice senzaţiile trăite la volanul unei sportive.
Caroseria este realizată din fibră de carbon şi aluminiu, masa maşinii fiind redusă substanţial, iar performanţele au câştig de cauză. Noul LF-A poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3,7 secunde, în timp ce viteza maximă este de 325 km/h.
Supercarul Lexus, cu o greutate de numai 1.480 kilograme, dispune de o distribuţie a maselor aproape ideală, de 48/52 (faţă/spate).
Japonezii au anunţat că producţia va fi limitată la doar 500 de unităţi.