Renault este un mare amator de competiții sportive, pasiune care se reflectă și în gama proprie printr-o serie de versiuni cu o dinamică accentuată. Pentru francezi familia RS s-a dovedit insuficientă pentru a-și declara ambițiile și demonstra talentul creativ, astfel că era nevoie de ceva nou. De fapt nou pentru tinerii de astăzi, iar pentru cunoscători o reeditare a unor vremuri fascinante. Linia modelelor de performanță Gordini este relansată în 2010 la Geneva, folosind aceleași ingrediente tradiționale la exterior și interior. Twingo RS Gordini este primul model apărut sub culorile gamei fanion a versiunilor sport de la Renault după o lungă perioadă de absenţă, în care acest nume a rămas viu doar în inima celor care au trăit emoția perioadei lor de glorie.
Exterior/Interior
Versiunea RS Gordini poartă aceleaşi dungi albe şi tradiţionala culoare albastră - „Bleu France”, întocmai vechilor modele Gordini care au atras numeroși fani din toată Europa.
Echiparea superioară face din Twingo RS Gordini un model interesant și atrăgător având dotări precum piele pentru scaune, volan şi panelul uşilor, airbaguri cortină, pavilionul panoramic, sistemul de climatizare automată, covoraşe personalizate.
Motorizare
Micul model vine cu aceeaşi motorizare şi performanţe ca şi Twingo RS. Sub capotă se află motorul aspirat natural de 1.6 litri ce produce 133 de cai putere.
Diferenţele se observă la exterior unde pe lângă nuanţa caroseriei, oglinzile laterale dispun de capace albe, proiectoarele de ceaţă sunt încadrate de ornamente albe, iar jantele de 17 inch cu spiţe duble beneficiază de un contur în aceeaşi culoare cu exteriorul.
Preț
Prețul de bază în Franța este de 17.750 de euro, cu 1.000 de euro mai mult decât versiunea Twingo RS. Opțional va fi disponibil șasiul Cup, ce va ridica prețul cu 450 de euro, în schimb, comportamentul rutier va fi unul mult mai adecvat imaginii de mașină sport.