Infiniti își întregește gama actuală cu modelul care va juca rolul vârfului de gamă. Geneva a fost locul ideal de lansare pentru noua generație M, prima oferită în Europa. Pe alte piețe Infiniti M a devenit deja o referință în materie de rafinament și siguranță, fiind una din alternative la modele germane premium.
Tehnic și estetic, sedanul de clasă medie este identic cu cel livrat pe piața nord-americană. Diferă doar unele specificații, o noutate majoră fiind apariția unui propulsor turbodiesel în ofertă.
Motorizare
Divizia de lux Nissan pune la dispoziție versiunea M30 cu unitatea V6 turbodiesel pe injecție directă de 238 de cai putere și M37 disponibilă cu unitatea pe benzină VVEL de 3.7 litri, pe distribuție variabilă, ce dezvoltă 320 de cai putere.
Propulsoarele își trimit întreaga forță la roțile punții spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 trepte, gestionată exclusiv electronic, ale cărei trepte pot fi schimbate manual și de pe volan.
Tehnologie
Infiniti pare să fie un Volvo japonez, siguranța fiind tema centrală a noului M. O suită de sisteme electronice își dau mâna pentru a asigura protecția ocupanților dar și a celor aflați în trafic. Sisteme precum BSI – eliminarea punctului mort în retrovizoare, Safety Shields, un sistem de monitorizare completă care avertizează optic și acustic atunci când există iminența unei coliziuni confirmă preocuparea Infiniti pentru siguranța maximă a pasagerilor.
În cazul în care semnalul transmis este ignorat de șofer, sistemul BSI – dotat cu senzori de radar ce oferă protecție pe o rază de 360 de grade, învârte volanul într-o direcție sigură, concomitent cu acționarea sistemului de frânare. În meniu este inclus un sistem avansat ESP care lucrează împreună cu tehnologia DCE – ce oferă asistență dinamică în cube și Infiniti Drive un sistem ce adaptează ținuta de drum în funcție de condițiile din trafic.
Debut
Infiniti M este astăzi la cea de a treia generație, însă pe piața europeană joacă rolul unui debutant ce promite să reducă puternic influența unor modele precum Audi A6, BMW Seria 5, Lexus GS sau Mercedes E-Klasse.
Din septembrie 2010 vor fi livrate primele exemplare în Europa, iar din 2011 va fi oferită și o versiune hibridă benzină-electric.