Infiniti nu se mulțumește doar cu o banală versiune diesel pentru FX37, ci se prezintă la manifestarea de la Geneva cu o noutatea absolută. După ce și-a făcut debutul în SUA, noul M își descoperă potențialul și în fața publicului european. Versiunea pentru Bătrânul Continent nu se deosebește la nivel estetic de cea oferită pe piața nord-americană, singurul detaliu major care face diferența fiind partea de propulsie. Aici divizia de lux Nissan pune la dispoziție versiunea M30 cu unitatea V6 turbodiesel pe injecție directă de 238 de cai putere și M37 disponibilă cu unitatea pe benzină VVEL de 3.7 litri, pe distribuție variabilă, ce dezvoltă 320 de cai putere. Propulsoarele își trimit întreaga forță la roțile punții spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 trepte, gestionată exclusiv electronic, ale cărei trepte pot fi schimbate manual și de pe volan. M este o sinteză a luxului, a excelenței în design și tehnologiilor de ultimă oră promovate ca principale valori reprezentative de marcă ale Infiniti. În această ultimă secțiune se încadrează sisteme precum BSI – eliminarea punctului mort în retrovizoare,
sau Safety Shields, un sistem de monitorizare completă care avertizează optic și acustic atunci când există iminența unei coliziuni. Dacă semnalul transmis este ignorat de șofer, sistemul BSI – dotat cu senzori de radar ce oferă protecție pe o rază de 360 de grade, învârte volanul într-o direcție sigură concomitent cu acționarea sistemului de frânare. Alte componente implicate direct în activitatea „scutului” de protecție sunt ICC – pilot automat inteligent, DCA – controlul asistat al distanței, LDW – sistemul de prevenire al depășirii accidentale a benzii de rulare, FCW – sistem de avertizare la de benzii de rulare. În meniu este inclus un sistem avansat ESP care lucrează împreună cu tehnologia DCE – ce oferă asistență dinamică în cube și Infiniti Drive un sistem ce adaptează ținuta de drum în funcție de condițiile din trafic. Infiniti M este astăzi la cea de a treia generație însă pe piața europeană joacă rolul unui debutant ce promite să reducă puternic influența unor modele precum Audi A6, BMW Seria 5, Lexus GS sau Mercedes E-Klasse. Din septembrie 2010 vor fi livrate primele exemplare în Europa, iar din 2011 va fi oferită și o versiune hibridă benzină-electric.